  • 21. Data: 2006-02-15 11:17:31
    Temat: Re: Ruszyl Polbank EFG!!!
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    PB wrote:

    > Lukas Bank
    > Cetelem Bank
    > Sygma Bank

    I tam pójdę, pokażę dowód (nie mając wcześniej konta) i dostanę KK ?
    KJ

  • 22. Data: 2006-02-15 11:20:13
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Bank tani jak na marmur

    Marmurki mają sieć oddziałów.

    > Tylko 4zl za prowadzenie konta i przelewy przez internet za darmo
    Nic nadzwyczajnego, a ceregieli ze zmianą banku dużo.

    > nie
    > Taki urok nowego banku...
    > Przy dobrej ofercie szybko beda mieli tyle klientow ze i placowek przybedzie
    Teraz rozumiem, to oferta w wersji beta. W takim razie czekam na dobrą,
    finalną ofertę.

    > I dostaniesz taka KK, w ktorej ZA DARMO przejmuja odpowiedzialnosc ponizej
    > 150EUR i jeszcze darmowe ubepieczenie na zycie dolaczaja?
    W większości przypadków takie karciane ubezpieczenie na życie to pic na wodę i
    marketing.
    Nic po odpowiedzialności poniżej/powyżej 150 euro, jeżeli kartą można płacić
    przez internet (i nie da sie tej wady usunąć).

    P.S.
    W BPH mam darmowe zabezpieczenie poniżej 150 euro i pełną blokadę płatności
    internetowych.
    W większości banków można otrzymać KK na podstawie trzech wyciągów dowolnej
    KK, choćby takiej "na dowód".

    Dostawałem karty "za podpis" z których nie korzystam.
    W żaden sposób nie czuje się wyróżniony, że któryś z banków w wielkiej
    łaskawości swojej uraczył mnie kartą kredytową.

    Może niepracujących studentów dowartościowuje karta kredytowa, symbol wejścia
    w dorosłe życie? ;-)
    Po kilku latach VISA Classic będzie dla nich takim samym kawałkiem plastiku ja
    VISA Electron.
    Chcesz, potrzebujesz? To płacisz i używasz, jak telefon komórkowy na
    abonament.

  • 23. Data: 2006-02-15 11:33:01
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > I tam pójdę, pokażę dowód (nie mając wcześniej konta) i dostanę KK ?

    Nie do końca. Dowód nie wystarczy. Dołożysz prawo jazdy (lub inny dokument z
    fotką) i wtedy KK dostaniesz.

    W Sygma Banku załatwiłem KK w kwadrans. Robiłem zakupy, dostałem ulotkę.
    Miałem przy sobie dwa dokumenty ze zdjęciem. Po kilkunastu minutach podpisałem
    umowę i zrobiłem pierwsze zakupy na kredyt nowej karty. Z bankiem nigdy nie
    miałem wcześniej do czynienia, nawet o nim nie słyszałem.

    Z Cetelemu karty nie chciałem, ale przy okazji kredytu &#8222;na dowód&#8221; kartę
    dołączyli gratis.
    Nigdy wcześniej z bankiem nie miałem do czynienia, choć wcześniej widziałem
    ich reklamy. ;-)
    Tego cetelemowego Mastercarda nigdy nie aktywowałem.

    W Lukasie mam zwykłe darmowe eKonto, służące mi jako wpłatomat gotówki do
    mBanku. Żadnych wpływów w rodzaju pensji na niego nie ma. Bank zaproponował
    KK, ale nie skorzystałem. Za dużo tych kart. W pokera nimi grac nie będę, a i
    wszystkich PINów nie spamiętam.

    Gdyby tylko Eurobank uporał się z systemem, to pewnie tu tez bym dostał KK na
    dowód. Konta nie mam, ale z ciekawości jesienią sprawdziłem i 1000 zł kredytu
    na dowód mogę dostać. Co ciekawe, chyba drugiego dokumentu ze zdjęciem nawet
    nie chcieli.

  • 24. Data: 2006-02-15 12:27:35
    Od: Michał Macierzyński <m...@p...pl>

    > Bank drogi. Minimum 4 zł miesięcznie za prowadzenie konta.

    To nie jest duzo.

> [...]
    > nie robi wrażenia.
    > Karta kredytowa bez zaświadczeń? Późno, znam juz trzy banki, które mają

    A latwosc dostepu do kredytow, a ich oprocentowanie? a mozliwosc
    dostania karty do reki?
    Porownaj oferte tego kredytu. Zobacz kompeksowosc oferty poszczegolnych
    bankow. W eurobanku masz banjiowosc internetowa i KK? Co z
    oprocentowaniem? Etc...

  • 25. Data: 2006-02-15 12:30:34
    Od: Michał Macierzyński <m...@p...pl>

    > W BPH mam darmowe zabezpieczenie poniżej 150 euro i pełną blokadę
    > płatności internetowych.
    > W większości banków można otrzymać KK na podstawie trzech wyciągów
    > dowolnej KK, choćby takiej "na dowód".

    Najpierw ta KK trzeba dostac.

  • 26. Data: 2006-02-15 14:43:55
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Michał Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > To nie jest duzo.

    Dla banku bez placówek to dużo.

> [...]
    > Porownaj oferte tego kredytu. Zobacz kompeksowosc oferty poszczegolnych
    > bankow. W eurobanku masz banjiowosc internetowa i KK? Co z

    Zależy do czego przyrównywać.
    Dla, nomen omen, Eurobanku, Polbank może stanowić konkurencję.
    Co prawda Eurobank dorobił się juz swojej wizytówki WWW, a Polbank nie, jednak
    Polbank zapowiada dostęp internetowy do kont, a Eurobank ma go dopiero w
    odległych planach.

    Jednak ja stawiam Eurobank (500 zł na 3 miesiące przy RRSO 375%) na wspólnej
    półce z Providentem (nie sprawdzałem, ale chyba powyżej 200% nie zdzierają), a
    nie z resztą normalnych banków, więc wciąż oferta Polbanku nie jest moim
    zdaniem atrakcyjna.

  • 27. Data: 2006-02-15 14:47:08
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    > Najpierw ta KK trzeba dostac.

    Do wymienionych przeze mnie trzech banków, oferujących karty kredytowe na
    gębę, dodać chyba należy Dominet Bank i Getin Bank?

    Cztery, pięć banków było szybszych od Polbanku.

    A po krótkim czasie można zmieniać kartę kredytową dowolnie.

  • 28. Data: 2006-02-15 15:51:20
    Od: miko <m...@n...wp.pl>

    On 02/15/2006 01:23 AM, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > TOIP: http://prnews.pl/download/polbank9.jpg

    O, oprocz rachunku "gotowkowego" maja rachunek "oszczedzajacy" - to pewnie
    tajna funkcjonalnosc polegajaca na tym, ze ten rachunek samodzielnie oszczedza
    pieniadze. Pytanie tylko: swoje czy klienta ;0

    > http://prnews.pl/download/polbank10.jpg
    > http://prnews.pl/download/polbank11.jpg

    A te limity tez sa ciekawe, np:
    splata KK w innym banku krajowym: 1000 zl.

    Mam nadzieje ze to limit dzienny (nie jest to wyraznie napisane).

    miko

  • 29. Data: 2006-02-15 18:13:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PB <e...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Dla banku bez placówek to dużo.

    oplata w miare standardowa. Czy 3 zl + 1 za karte jest duzo? Porownywalnie
    do konkurencji z podobna iloscia placowek.

> [...]
    > Co prawda Eurobank dorobił się juz swojej wizytówki WWW, a Polbank
    > nie, jednak Polbank zapowiada dostęp internetowy do kont, a Eurobank

    Strona ruszy za chwile.
    Co do oferty - zauwaz, ze trudno czyms zaskoczyc rynek - zawsze poruszasz
    sie w obrebie tych samych uslug i produktow. Mozesz albo cena, albo
    latwoscia otrzymania kredytu.
    Polbank to zebrane kilka ciekawych produktow i pomyslow. I wbrew pozorom nie
    jest drogo. Bardzo tanio tez nie jest - ale cos za cos.

    Nasz eurobank przyznaj - przemielil rynek. Wydaje mi sie, ze podobnie moze
    byc z Polbankiem.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 30. Data: 2006-02-15 19:39:31
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Strona ruszy za chwile.

    Czepiam się, ale...
    Gdyby za chwile miała ruszyć pełna bankowość elektroniczna, to opóźnienie
    przyjąłbym ze zrozumieniem.
    Ale kiedy bank wydrukował już i rozprowadza broszury z adresem internetowym,
    który nie istnieje, to moim zdaniem to duża wpadka. W końcu zamieszczenie
    prostej, jednostronicowej wizytówki na WWW nie powinno przerosnąć sił
    bankowych informatyków.
    Wystarczyłaby informacja o planowanym starcie serwisu i numerze infolinii.

    > Co do oferty - zauwaz, ze trudno czyms zaskoczyc rynek - zawsze poruszasz
    > sie w obrebie tych samych uslug i produktow. Mozesz albo cena, albo
    > latwoscia otrzymania kredytu.

    Obecnie kredyt można otrzymać naprawdę prosto.
    Reklamowane intensywnie w TV Lukas Bank, Dominet Bank, Eurobank...
    Kto pracuje i ma tę minimalną pensję, ma jeszcze większy wybór.

    > Polbank to zebrane kilka ciekawych produktow i pomyslow. I wbrew pozorom nie
    > jest drogo. Bardzo tanio tez nie jest - ale cos za cos.

    Otóż to. Nie jest ani drogo, ani tanio. Jest nijako. Do tego tylko 15 placówek
    na całą Polskę (wg Interii docelowo 50).

    > Nasz eurobank przyznaj - przemielil rynek. Wydaje mi sie, ze podobnie moze
    > byc z Polbankiem.

    Skosi klientów Eurobankowi. Lukasowi mniej, bo Lukas ma placówki, a Polbank
    nie.

    A co do mielenie rynku, to pewnie niedługo Cetelem będzie miał z milion kart
    kredytowych.
    I to jest &#8211; moim zdaniem &#8211; znacznie ciekawszy bank.