  • 11. Data: 2006-02-15 00:59:14
    Temat: Re: Ruszyl Polbank EFG!!!
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > TOIP: http://prnews.pl/download/polbank9.jpg
    > http://prnews.pl/download/polbank10.jpg
    > http://prnews.pl/download/polbank11.jpg

    Ciekawie to wygląda. Szczególnie brak niektórych opłat w przypadku KK.

    --
    Dawid

  • 12. Data: 2006-02-15 07:24:34
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Bomba poszla w gore :)

    "Polbank EFG jest oddziałem EFG Eurobank Ergasias S.A. (Eurobank EFG), drugiego
    co do wielkości banku w Grecji" - LOL

    "W ciągu ostatnich lat Bank z sukcesem rozpoczął działalność na terenie
    Bułgarii, Rumunii i Serbii." - ROTFL

    wielki news!!!!! - moze lepiej odrazu wyprowadzic sie na balkany tam musi byc
    jakas cywilizacja ;-)

    ps
    powodzenia

  • 13. Data: 2006-02-15 08:22:27
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):
    > tak spytam, gdzie można znaleźć info nt. wspomnianej placówki w Katowicach
    > ;) nie chcę żeby to było tak jak z MultiBankiem w moim mieście, gdzie stoi
    > gotowy od września i.... do dzisiaj nie otwarty.... Multilinia milczy, nic
    > nie wiedzą... ciekawe :D

    Wiem, że będzie placówka Polbanku w Chorzówie na Wolności, bo widziałem
    już szyldy w zeszły piątek.

    Przemek

  • 14. Data: 2006-02-15 09:03:44
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Ciekawie to wygląda. Szczególnie brak niektórych opłat w przypadku KK.

    Ciekawe co to jest te 29 PLN za nieterminową obsługę karty?

  • 15. Data: 2006-02-15 10:04:53
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Bomba poszla w gore :)

    > Powiem wam, ze wyglada.... super! Serio. Oferta baaardzo konkurencyjna i
    > niektorym moze sie zrobic b. goraco.

    Czytam, czytam i nie rozumiem, dlaczego niektórzy tak się ekscytują tą ofertą?

    Bank drogi. Minimum 4 zł miesięcznie za prowadzenie konta.
    Brak placówek, a nawet kiedy powstaną pierwsze, to docelowe 50 placówek nie
    robi wrażenia.
    Karta kredytowa bez zaświadczeń? Późno, znam juz trzy banki, które mają od
    zeszłego roku taką ofertę.
    Kredyt na dowód? Żadna nowość.

    Strona www.polbankefg.pl do dziś nie działa. Nawet prostej wizytówki z numerem
    infolinii nie ma.

    Może oferta wstrząsnęła rynkiem bałkańskim, ale Polska położona jest na
    terenie bardziej stabilnym sejsmicznie. ;-)

  • 16. Data: 2006-02-15 10:05:56
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Marcin Kubiczek <u...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > gotowy od września i.... do dzisiaj nie otwarty.... Multilinia milczy, nic

    http://biznes.interia.pl/news?inf=718197

    Do końca roku Polbank planuje otwarcie 50 oddziałów w całym kraju, przy czym w
    ciągu miesiąca uruchomi 15 oddziałów w Warszawie, Katowicach i Poznaniu.

  • 17. Data: 2006-02-15 10:32:58
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    PB napisał(a):

    > Karta kredytowa bez zaświadczeń? Późno, znam juz trzy banki, które mają od
    > zeszłego roku taką ofertę.

    Jakie, jak można spytać?

    Przemek

  • 18. Data: 2006-02-15 10:40:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "PB" <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czytam, czytam i nie rozumiem, dlaczego niektórzy tak się ekscytują tą
    ofertą?

    Moze tak lubia...;-)

    > Bank drogi. Minimum 4 zł miesięcznie za prowadzenie konta.

    Bank tani jak na marmur
    Tylko 4zl za prowadzenie konta i przelewy przez internet za darmo

    > Brak placówek, a nawet kiedy powstaną pierwsze, to docelowe 50 placówek
    nie
    > robi wrażenia.

    Taki urok nowego banku...
    Przy dobrej ofercie szybko beda mieli tyle klientow ze i placowek przybedzie

    > Karta kredytowa bez zaświadczeń? Późno, znam juz trzy banki, które mają od
    > zeszłego roku taką ofertę.

    I dostaniesz taka KK, w ktorej ZA DARMO przejmuja odpowiedzialnosc ponizej
    150EUR i jeszcze darmowe ubepieczenie na zycie dolaczaja?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2006-02-15 10:45:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:dstud1$2ku$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciekawie to wygląda. Szczególnie brak niektórych opłat w przypadku KK.

    Za to przelewy miedzynarodowe drogie - 1%. Siakos zaden bank sie nie chce
    wylamac i tu dac dobrej oferty...

    Czy wiadomo jak z bezpieczenstwem w internecie?
    Token, hasla jednorazowe, SMSy?

    --
    Pozdrowienia
    ---