  • 31. Data: 2006-02-15 22:45:39
    Temat: Re: Ruszyl Polbank EFG!!!
    Od: "Angelo" <a...@y...com>

    > Do wymienionych przeze mnie trzech banków, oferujących karty kredytowe na
    > gębę, dodać chyba należy Dominet Bank i Getin Bank?
    >
    > Cztery, pięć banków było szybszych od Polbanku.
    >
    > A po krótkim czasie można zmieniać kartę kredytową dowolnie.

    Ktora karta w GETIN jest wydawana na gebe?

  • 32. Data: 2006-02-15 23:32:57
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 15 Feb 2006 19:13:13 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Polbank to zebrane kilka ciekawych produktow i pomyslow. I wbrew pozorom nie
    >jest drogo. Bardzo tanio tez nie jest - ale cos za cos.

    Karty kredytowe platne?
    Az sie prosi, zeby na starcie zrobic tu jakas promocje.
    49 zl za wypukla? Wolne zarty.
    Zreszta nie tylko karty, czy dobrze widze ze z okazji wejscia na rynek
    nie ma _dokladnie zadnych_ promocji?
    A co do Internetu - zobaczymy jaki bedzie. A w ogole to najpierw
    poczekajmy czy to bedzie lada dzien.
    "Bank finalizuje prace nad umożliwieniem dostępu do konta za
    pośrednictwem Internetu oraz dokonywania operacji finansowych przez
    telefon." - to ze stron Eurobanku. Wisi tam już łaaaadnych parę
    miesięcy, jeśli nie lat.

    PG

  • 33. Data: 2006-02-16 00:52:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pośrednictwem Internetu oraz dokonywania operacji finansowych przez
    > telefon." - to ze stron Eurobanku. Wisi tam już łaaaadnych parę

    Polbank pewnie udopstepni wersje rumunska bankowosci internetowej.
    Swoja droga troche dziwnie wystartowali. W placowkach jeszce trwaja prace
    "wykonczeniowe", etc. :) Nie wiem, czemu tak nagle.
    No ale...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 34. Data: 2006-02-17 23:57:20
    Od: "Underline" <u...@p...onet.pl>

    > Użytkownik yayco napisał:

    > Skoro Amra mówi o KK do 1k za DO, to na wymianę powinien być pikuś :-)
    > "One" jakąś stronkę mają? Bo nie chce mi szukać :-P

    Polska strona internetowa: www.polbankefg.pl

    Pzdr.
    Underline