    From: "PB" <e...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ruszyl Polbank EFG!!!
    Date: Wed, 15 Feb 2006 11:20:13 +0000 (UTC)

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Bank tani jak na marmur

    Marmurki mają sieć oddziałów.

    > Tylko 4zl za prowadzenie konta i przelewy przez internet za darmo
    Nic nadzwyczajnego, a ceregieli ze zmianą banku dużo.

    > nie
    > Taki urok nowego banku...
    > Przy dobrej ofercie szybko beda mieli tyle klientow ze i placowek przybedzie
    Teraz rozumiem, to oferta w wersji beta. W takim razie czekam na dobrą,
    finalną ofertę.

    > I dostaniesz taka KK, w ktorej ZA DARMO przejmuja odpowiedzialnosc ponizej
    > 150EUR i jeszcze darmowe ubepieczenie na zycie dolaczaja?
    W większości przypadków takie karciane ubezpieczenie na życie to pic na wodę i
    marketing.
    Nic po odpowiedzialności poniżej/powyżej 150 euro, jeżeli kartą można płacić
    przez internet (i nie da sie tej wady usunąć).

    P.S.
    W BPH mam darmowe zabezpieczenie poniżej 150 euro i pełną blokadę płatności
    internetowych.
    W większości banków można otrzymać KK na podstawie trzech wyciągów dowolnej
    KK, choćby takiej "na dowód".

    Dostawałem karty "za podpis" z których nie korzystam.
    W żaden sposób nie czuje się wyróżniony, że któryś z banków w wielkiej
    łaskawości swojej uraczył mnie kartą kredytową.

    Może niepracujących studentów dowartościowuje karta kredytowa, symbol wejścia
    w dorosłe życie? ;-)
    Po kilku latach VISA Classic będzie dla nich takim samym kawałkiem plastiku ja
    VISA Electron.
    Chcesz, potrzebujesz? To płacisz i używasz, jak telefon komórkowy na
    abonament.