  • 1. Data: 2002-01-08 09:46:03
    Temat: Rekordowy popyt na papiery skarbowe
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    http://em.bankier.pl/news/article.html?article_id=
    174117
    a w kontekście wcześniejszej informacji J.
    Maliszewkiego
    to chyba dobra informacja :-) ?

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-08 10:53:39
    Temat: Re: Rekordowy popyt na papiery skarbowe
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    Tja, a nasi wpsaniali wlodarze (np. Belka, Pol, Miller i inni
    np. z PSL) chca znacznego obnizenia stop procentowych, zeby
    oslabic zlotego.
    Najpierw powinni przeczytac chociaz podstawowy podrecznik
    do ekonomii, aby dowiedziec sie jak to wszystko dziala.

    BTW: Nie przeraza Was wszystkich w jakim tempie nasze
    panstwo sie zadluza od czasu przejecia wladzy przez SLD-PSL.
    Co miesiac 4-5 mld PLN. Obawiam sie, ze to doprowadzi
    do .... Argentyny w Polsce, wiecie co mam na mysli.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 3. Data: 2002-01-08 10:56:40
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Dracor" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > BTW: Nie przeraza Was wszystkich w jakim tempie nasze
    > panstwo sie zadluza od czasu przejecia wladzy przez SLD-PSL.
    > Co miesiac 4-5 mld PLN. Obawiam sie, ze to doprowadzi

    Dziwisz się ? Przecież komuna ma u nas długie tradycje w
    robieniu długów vide Gierek. Spodziewałeś się po nich czegoś innego?

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 4. Data: 2002-01-08 11:35:11
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dracor" <d...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > Co miesiac 4-5 mld PLN. Obawiam sie, ze to
    doprowadzi
    > do .... Argentyny w Polsce, wiecie co mam na

    Jak zniknie opisywany popyt ... to bez wątpienia
    sprawa się rypnie

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-08 11:47:10
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nasze
    > przez SLD-PSL.
    > doprowadzi
    > mysli.
    >
    > Jak zniknie opisywany popyt ... to bez wątpienia
    > sprawa się rypnie

    Dopoki SLD bedzie sprzedawac wysoko oprocentowane bony to popyt sie nie
    sypnie...
    Splacac przyjdzie kolejnej ekipie...

    D.

  • 6. Data: 2002-01-08 12:04:41
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > Dopoki SLD bedzie sprzedawac wysoko oprocentowane bony to popyt sie nie
    > sypnie...

    Jezeli faktycznie obnizyliby stopy o te 4 - 5 punktow, ktorych chce Pol, do
    poziomu ktory
    a) nie bedzie tak atrakcyjny jak obecny
    b) z ktorego nie bedzie juz gdzie dalej obnizac
    ew. jesli faktycznie wywolaliby skokowa dewaluacje zlotego (ale to kurs
    walutowy jest raczej pochodna, nie przyczna),
    wtedy juz zadnego popytu nie zobacza.
    Wniosek: sami chca sobie zrobic kuku.
    Jesli natomiast (jak sadze) wyjdzie jakis wariant kompromisowy, to i popyt na
    obligacje i mocny zloty moga utrzymywac sie jeszcze dlugo.
    Oczywiscie tez do czasu.
    A wtedy, miej nas Panie w opiece...

  • 7. Data: 2002-01-08 12:07:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dopoki SLD bedzie sprzedawac wysoko oprocentowane bony to popyt sie nie
    > sypnie...
    > Splacac przyjdzie kolejnej ekipie...

    Co wy pier...
    AWS zostawilo panstwo w tak wspanialamys stanie, ze teraz
    sprzedajaobligacje, bo chca zrobic w Polsce druga Japonie...
    Co za podejscie...

    A mocny zloty nie wiem w czym nam w tej chwili pomaga...
    Pewnie w eksporcie ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 8. Data: 2002-01-08 12:18:10
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości

    > Co wy pier...
    > AWS zostawilo panstwo w tak wspanialamys stanie

    No nie przesadzajmy, namieszali ostro ale państwo
    w stanie takim a nie innym zostawił ktos inny a
    czas którym sie nim bawil jest niewspółmierny do
    ostaniego okresu

    Sark

  • 9. Data: 2002-01-08 12:18:12
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Co wy pier...
    > AWS zostawilo panstwo w tak wspanialamys stanie, ze teraz
    > sprzedajaobligacje, bo chca zrobic w Polsce druga Japonie...
    > Co za podejscie...

    Widze, ze i Tobie odpowiada polityka naszego nowego rzadu.
    Prowadzona w stylu, bylo AWS bylo do dupy, narobili bajzlu
    narobili, wiec .... my bedziemy robic dokladnie to samo.
    A nasze Panstwo nie wyrabia, bo wszyscy rzadzacy rozpuszczaja
    darmozjadow, rencistow (o emerytach nie bede wspominal, bo do nich
    nic nie mam, przynajmniej do wiekszosci) dajac im kase za darmo.

    Nie wiem czy wiesz AMRA, ze 60% budzetu panstwa to wydatki socjalne
    wiec sobie tylko policz ile statystycznie przypada kasy na wydatki
    socjalne w kwocie deficytu budzetowego. 40 mld PLN * 0.6 = 24 mld PLN
    To jest kupa KASY !!!! A na dodatek PRZEJADANA !!!!

    Pozdrawiam Dracor.

  • 10. Data: 2002-01-08 12:29:46
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

> [...]
    > socjalne w kwocie deficytu budzetowego. 40 mld
    PLN * 0.6 = 24 mld PLN
    > To jest kupa KASY !!!! A na dodatek PRZEJADANA
    !!!!

    Tak, to prawda. Zarówno poprzednia jak i obecna
    ekipa w ogóle sie temu nie przeciwstawia. Poparcie
    wyborców ponad wszystko. Za to mamy tanie gesty
    jak przenoszenie obrad RM do mniejszego
    pomieszcenia.

    Sark