  • 1. Data: 2002-01-08 07:53:29
    Temat: eKarta i "KEINE GENEHMIGUNG"
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Postanowiłam wreszcie zapłacić gdzieś nową eKartą. Załadowałam kartę
    odpowiednimi środkami, poszłam na www.joker.com i spróbowałam zapłacić
    za domenę. No i...
    "Your creditcard has not been accepted by the clearing house:05 05 KEINE
    GENEHMIGUNG"
    Mądrzy ludzie przetłumaczyli, że chodzi o brak autoryzacji. No to ja
    do mlinki, a mlinka spławia mnie grzecznie twierdząc, że pewnie się akurat z
    bankiem nie mogli połączyć i stąd takie efekty, i że mam próbować do
    skutku. Trzy próby z takim samym rezultatem pozwalają mi powątpiewać w
    powyższe. Czy jest na powyższe jakaś rada, czy też mam założyć, że po
    prostu nie zapłacę ekartą w www.joker.com? :(

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 2. Data: 2002-01-08 08:03:42
    Temat: Re: eKarta i "KEINE GENEHMIGUNG"
    Od: wopi1 <w...@w...pl>

    Malgorzata Lewicka wrote:

> [...]
    > skutku. Trzy próby z takim samym rezultatem pozwalają mi powątpiewać w
    > powyższe. Czy jest na powyższe jakaś rada, czy też mam założyć, że po

    Miałem podobny problem z eKartą mBanku na stronie www.rvs-com.com. Brak
    autoryzacji ( dokładnie: błędny CVV2 - z takim komunikatem odrzucił
    prośbę o autoryzację POLCARD, mimo że CVV2 w ogóle nie podawałem, bo nie
    było możliwości ). Reklamowałem u mlinki. Sprawa się przeciągała. W
    końcu zadzwonił pan z mBanku i powiedział, że już wszystko powinno być
    OK. Wchodzę powtórnie na tą stronę, a tam pojawiło się przy podawaniu
    danych karty pole na kod CVV2, którego wcześniej w ogóle nie było.
    Oczywiście teraz wszystko było już OK.
    pzdr

  • 3. Data: 2002-01-08 08:30:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > skutku. Trzy próby z takim samym rezultatem pozwalają mi powątpiewać w
    > powyższe. Czy jest na powyższe jakaś rada, czy też mam założyć, że po

    W joker.com nie zapłacisz eKartą w winy Jokera. W skrócie: są nieprawidłowo
    skonfigurowani - nie jako sprzedawca internetowy.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-08 16:24:49
    Od: "neex" <n...@k...wytnijtochip.pl>

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    >Czy jest na powyższe jakaś rada, czy też mam założyć, że po
    > prostu nie zapłacę ekartą w www.joker.com? :(

    Sprobuj tutaj kupic domene
    www.gandi.net

    Pzdr