  • 31. Data: 2019-08-31 13:03:36
    Temat: Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:e98958c8-4c26-4559-9fda-08e15b54dccc@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 28 sierpnia 2019 10:56:47 UTC+2 użytkownik Miroo
    napisał:

    >A tam duży, póki co - i jeszcze długo - jest to i będzie zlepek, jak
    >się nie udławią łykaniem raifiego.
    >Zgodzę się absolutnie, że nadaje się tylko do promocji - czy to konta
    >czy KK - a potem zamykać, choć mi troszkę żal darmowej debetówki

    A inni to nie maja "darmowej" ?

    > - bardzo dobrze nadaje się do robienia zwrotów towarów, za które
    > płaciło się innymi kartami,
    >księgują już następnego dnia i to przed południem, więc można zdążyć
    >z przelewem na 3. sesję ;>

    I trzymac dla tego 1 dnia ? :-)

    A to nie jest jakos tak, ze to powinna byc ta karta, ktorą placono ?

    Fakt, ze zalet trudno dostrzec ... wiec jak ktos ma nadmiar kont, to
    to tylko zamknac.

    Hm, postawili sobie jak cel do konca roku ? To moze wypowiedziec i
    poczekac na reakcje :-)

    J.

  • 32. Data: 2019-08-31 13:09:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >To ja zaproponuję pewniejszy sposób na zbieranie wisienek.
    >NIE MAM KARTY (znaczy rewolt czasem tylko do netu). Mam w rodzinie
    >jedno konto. Rachunki płaca się same poleceniami zapłaty.
    >Szacuję że miesięcznie oszczędzam tak ze 100 zł. Raz koszty
    >bankowości a dwa UDOWODNIONO że wydawanie plastikiem jest łatwiejsze
    >i GŁUPSZE/BARDZIEJ ROZRZUTNE.
    >Ktoś przebije moje WISIENKI? ;-)

    A co - zagladasz do portfela i mowisz "do konca miesiaca nie kupuje" ?

    Dla mnie - oszczedza sie przed zakupem. Trzeba sobie jasno powiedziec
    "niepotrzebne, za drogie, za miesiac bedzie tansze" itp.
    Karta nie ma nic do rzeczy.

    No i trzeba zarabiac wiecej niz sie wydaje :-)

    J.

  • 33. Data: 2019-08-31 13:43:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-31 o 13:09, J.F. pisze:
    > Karta nie ma nic do rzeczy.

    Statystycznie ma. I banki dobrze o tym wiedzą.
    U mnie, u Ciebie pewnie zadziała to w minimalnym stopniu ale rozejrzyj
    się dookoła ;-)

  • 34. Data: 2019-08-31 13:44:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-31 o 12:49, jakdorobic.com pisze:
    > Dawid, znam prezesa tej firmy, to zaufany podmiot.

    To może w końcu napiszesz z czego żyjesz? Z wisienek czy ze spamowania o
    nich? ;-)

  • 35. Data: 2019-08-31 16:59:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 13:06:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał:

    > A inni to nie maja "darmowej" ?

    W obecnej ofercie zwanej "konto otwarte na ..." paribas już nie ma bezwarunkowo
    bezpłatnych debetówek - co prawda wymagają tylko 1 pyk/mc, ale wymagają, więc lepiej
    iść do milka.
    Ja mam "konta optymalne" z poprzedniej oferty.

    > I trzymac dla tego 1 dnia ? :-)

    Mamy tylko taką wspólną debetówkę.
    Ew. rezerwa to uwspólnienie eKobta mobilnego w mBąku.

    > A to nie jest jakos tak, ze to powinna byc ta karta, ktorą placono ?

    Niektóre sklepy się upierają, ale rzadko który na szczęście.

    > Fakt, ze zalet trudno dostrzec ... wiec jak ktos ma nadmiar kont, to
    > to tylko zamknac.

    Trzymam jako rezerwę, bo co zrobię, jak się santi zbiesi?
    A ten to wróg, ale oswojony.

    > Hm, postawili sobie jak cel do konca roku ? To moze wypowiedziec i
    > poczekac na reakcje :-)

    Na groźby są nieczuli, twarde francuzy, to nie milek czy citek ;(

  • 36. Data: 2019-08-31 17:45:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >pyk/mc, ale wymagają, więc lepiej iść do milka.
    >Ja mam "konta optymalne" z poprzedniej oferty.

    Nie jest to jakis uciazliwy, czy chocby trudny do spelnienia wymog.

    A Milek obecnie tez chyba wymaga 1 pyk.

    >Niektóre sklepy się upierają, ale rzadko który na szczęście.

    A to nie powinno byc jakos jednolicie ?
    Jesli bank od sklepow wymaga, to od wszystkich, jesli widzimisie
    sklepu ... to mowic, ze to ta :-)

    >Trzymam jako rezerwę, bo co zrobię, jak się santi zbiesi?
    >A ten to wróg, ale oswojony.

    Zaraz - to nie Ty masz 20+ kart ? :-)

    >Na groźby są nieczuli, twarde francuzy, to nie milek czy citek ;(

    Taa .. to mam mieszane uczucia
    a) poczekac do listopada, wypowiedziec ... i zobaczyc czy nadal tacy
    nieczuli.
    b) zaraz wypowiedziec, poczekac do stycznia, jak nadal beda mieli
    takie promocje, to widac planu nie zrealizowali ... i zobaczyc za rok,
    czy nie zmiekli :-)

    J.

  • 37. Data: 2019-08-31 17:46:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Statystycznie ma. I banki dobrze o tym wiedzą.

    Ale to glownie kredytowa.

    >U mnie, u Ciebie pewnie zadziała to w minimalnym stopniu ale
    >rozejrzyj się dookoła ;-)

    Nie mieszkam w USA, a tam to chyba jest na co patrzec :-)

    J.

  • 38. Data: 2019-08-31 18:05:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale to glownie kredytowa.

    Nie. Brak widoku "uciekających" pieniędzy. Kredytowa oprócz tego dokłada
    swoje.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Obviously I was either onto something, or on something.

  • 39. Data: 2019-08-31 18:11:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Nie. Brak widoku "uciekających" pieniędzy.

    Jak konto puste i odmowa zaplaty, to widok jest.
    No chyba, ze sprytny bank zadzwoni ... "mamy limit kredytowy w
    koncie".

    Ale to samo moze byc portfelem - pieniedzy malo, a bank dzwoni "mozesz
    isc do bankomatu" ..

  • 40. Data: 2019-08-31 18:32:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > Jak konto puste i odmowa zaplaty, to widok jest.

    Ale nie mówimy o tym, że wyda się wszystko, tylko że wyda się WIĘCEJ.
    Przestań zmieniać temat.
    KJ

    Government's Law:
    There is an exception to all laws.