  • 11. Data: 2012-09-01 21:47:35
    Temat: Re: Rekord
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > dniach/miesiącach pojawiły się jednak takie metody zakładania kont
    > bankowych, które nie wymagają a.) podpisania umowy b.) kontaktu z
    > marmurkiem czy też z kurierem. Wystarczy przelew przysłowiowego 1 grosza
    > na świeżo założone internetowo konto, gdzie dane nadawcy zgadzają się z
    > zadeklarowanymi przez ciebie danymi, dość rygorystycznie sprawdzana jest
    > ta zgodność i to już ciebie uwiarygodnia, bo ktoś już sprawdził ciebie,
    > przy zakładania tego konta, z którego wysyłasz przelew 1 grosza.
    >
    > I już jest konto na twoje dane założone. I hulaj dusza, do pierwszego

    Żaden z tych banków nie umożliwia zakładanie konta poprzez wykonanie
    przelewu. Poza tym aby założyć rachunek poprzez przelew, przelewamy
    pieniądze na właśnie nowo utworzony (własny) rachunek - no i dane
    zakładającego konto musi być zgodne z danymi w przelewie. A tu firma na
    stronie podaje już ten sam numer konta.
    Im wystarczają ten haracz który ściągają z zdesperowanych ludzi.

    A dziś w reklamie w windzie widziałem podobną reklamę - RSSO ciut
    poniżej 4000% i pomyślałem że to rekord zdzierstwa - a to promocja była :)

    Darek

  • 12. Data: 2012-09-01 21:48:21
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 01.09.2012 21:33, SQLwiel pisze:

    > Czy istnienie konta na moje nazwisko, do którego ktoś ma hasło (i,
    > przyznajmy, pełen dostęp) naraża mnie na jakieś astronomiczne straty? W
    > jaki sposób?
    > Nie polemizuję. Dociekam.

    Naraża Cię na kłopot (no i pośrednio w związku z tym straty) bycia
    przesłychiwanym przez policję na okoliczność bycia nieświadomym słupem,
    udowadniania że nie jesteś wielbłądem itd...

    p. m.

  • 13. Data: 2012-09-02 11:59:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 01 Sep 2012 21:33:07 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Czy istnienie konta na moje nazwisko, do którego ktoś ma hasło (i,
    > przyznajmy, pełen dostęp) naraża mnie na jakieś astronomiczne straty? W
    > jaki sposób?

    Np. pożyczka na Twoje konto lub zostanie słupem, z którego konta będą
    wypłacane pieniądze za sprzedaż kradzionego towaru (tu nie tyle straty
    materialne, co kłopoty prawne).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2012-09-02 12:43:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Sep 2012 15:35:08 +0200, ikarek napisał(a):
    > U?ytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>
    > Rocznie 57 razy wi?cej, zatem miesi?cznie 4,75 razy, czyli
    > oko?o 950 z?otych.

    To sie chyba tak nie liczy. Gdyby po miesiacu bylo 2x drozej, to w
    procencie skladanym po 12 miesiacach wzrosnie 4096 razy a nie 57.

    Wystarczy co miesiac 40% doliczyc.

    J.

  • 15. Data: 2012-09-02 14:14:34
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > To sie chyba tak nie liczy. Gdyby po miesiacu bylo 2x drozej, to w
    > procencie skladanym po 12 miesiacach wzrosnie 4096 razy a nie 57.
    >
    > Wystarczy co miesiac 40% doliczyc.

    No ale nie pisałeś nic o procencie składanym - wiadomo, że
    przy takich wielkościach procentowych, procent składany
    będzie miał dramatyczny wpływ na końcowy wynik :)

    Swoją drogą, RRSO w obecnej formie jest, moim zdaniem,
    mało funkcjonalne. Z jednej strony, prawo zabrania pobierania
    odestek wyższych niż 4x stopy kredytu lombardowego, co
    ma zapobiegać dowolnemu ustalaniu kosztu pożyczki.
    Z drugiej strony, całkowity koszt pożyczki, wyrażony RRSO,
    może w majestacie prawa wynosić tysiące procent. RRSO
    pokazuje więc głównie, że prawo o maksymalnych odsetkach
    nie działa - nawet banki przecież je obchodzą, stosują prowizje,
    ubezpieczenia, itd.

  • 16. Data: 2012-09-07 19:46:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 1 Sep 2012 15:00:36 +0200, J.F. napisał(a):

    > dostepne sa... na stronie www.ekspreskasa.pl. RRSO dla przykladowej
    > pozyczki w kwocie 200 zl, okres pozyczki 30 dni, wynosi 5705%.

    > To ile trzeba zwrocic po miesiacu ?

    Przy 200zł 1150,83zł :D

    --
    _______/ /_ GG: 3524356