  • 11. Data: 2013-10-03 22:10:00
    Temat: Re: Reklamacja skimmingu z USA
    Od: XYZ <x...@o...pl>

    On 2013-10-03 20:36, witek wrote:

    > Ta ich odpowiedz jest trochę z dupy wzięta, bo skąd oni wiedzą, że z
    > uzyciem właściwej karty.
    >
    > Byłeś wówczas w USA?

    Wypunktowałem powodu, dla których transakcja nie mogła zostać "poprawnie
    przeprowadzona"
    a) nie byłem w USA
    b) nie upoważniłem nikogo do użycia karty (zresztą to i tak byłoby
    niezgodne z regulaminem karty, ale tak jest napisane w formularzu
    zgłoszenia reklamacji, więc tylko to powtórzyłem)
    c) nie mogły zostać wykonane przy pomocy "prawidłowej karty" ponieważ
    jej oryginał cały czas miałem i mam przy sobie
    d) nie udostępniłem nikomu danych karty

    --
    XYZ

  • 12. Data: 2013-10-03 22:11:05
    Od: XYZ <x...@o...pl>

    On 2013-10-03 19:56, Rafal M wrote:

    > A byles w tym okresie w ogole w USA? Czy w PL?
    >
    > Reklamuj to, poinformuj o sprawie KNF, media (samcik zawsze duzo halasu robi).

    Pomysł z Samcikiem i KNF dobry. Tylko czy można równocześnie wysłać tę
    reklamację i zgłosić to do KNF?

    --
    XYZ

  • 13. Data: 2013-10-03 22:29:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:

> [...]
    > c) nie mogły zostać wykonane przy pomocy "prawidłowej karty" ponieważ
    > jej oryginał cały czas miałem i mam przy sobie

    to napisz im, ze pozew bedzie w sądzie w najblizszym tygodniu.
    Ja bym się nie czaił.
    Jak się trochę poróznilismy z byłym już szefem, to był jak beton dopoki
    pozwu z sądu pracy nie zobaczył.
    Potem już było łatwo. A sam strasznie pilnował, żeby mu przesłać
    potwierdzenie z pieczątką sądu, że wycofałem pozew.
    Za karę dostał ksero wysłania poleconego.

  • 14. Data: 2013-10-04 09:58:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > c) nie mogły zostać wykonane przy pomocy "prawidłowej karty" ponieważ jej
    > oryginał cały czas miałem i mam przy sobie

    Preudobank Czarneckiego przegra w arbitrażu lub/oraz przegra w sądzie.

    KNF to tylko coś w rodzaju trybu nadzorczego, bez bezpośredniego wpływu na
    rozstrzygnięcie w konkretnej sprawie, dla konkretnego przypadku nic to nie
    da, KNF tylko skieruje do zarządu banku uwagi i być może wniosek o ponowne
    zbadanie sprawy, mam takich maili od KNF trochę u siebie. Owszem pośrednio
    może to zdyscyplinować bank.

    Blogera Samcika to może sobie daruj? Nie wiadomo w jakie bzdury to może
    ubrać.

  • 15. Data: 2013-10-04 10:19:16
    Od: XYZ <x...@o...pl>

    On 2013-10-04 09:58, MarekZ wrote:
> [...]
    > o ponowne zbadanie sprawy, mam takich maili od KNF trochę u siebie.
    > Owszem pośrednio może to zdyscyplinować bank.

    Marku, mówisz o arbitrażu z pomocą jakiejś konkretnej instytucji?

    A to co piszesz odnośnie KNF odnosi się do ich Sądu Polubownego? Mam
    wrażenie, że to co napisałeś to inny tryb działania.
    Na ich stronie piszą dla mediacji oraz arbitrażu tak:
    http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/inform
    acja.html
    "Ugoda zawarta pomiędzy stronami sporu ma, po zatwierdzeniu przez
    właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny, moc prawną na równi z
    wyrokiem sądu powszechnego."

    --
    XYZ

  • 16. Data: 2013-10-04 10:32:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > miejscowo i rzeczowo sąd powszechny, moc prawną na równi z wyrokiem sądu

    Sąd polubowny przy KNF sobie podaruj, on jest od poważniejszych spraw niż
    drobne fraudy.

    Piszę o arbitrażu przed Bankowym Arbitrażem Konsumenckim przy ZBP, który
    wydaje się być najbardziej adekwatny dla zakresu sporu. najtaniej,
    najszybciej (przynajmniej w moich przypadkach, bo wiem że xbartx może mieć
    tu co do tempa odmienną opinię, hahaha).

    Naprawdę dobrze by było gdybyś tego nie odpuścił, gdyż tego typu zachowania
    pseudobanków należy tępić.

  • 17. Data: 2013-10-04 17:24:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 10:32:06 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > najszybciej (przynajmniej w moich przypadkach, bo wiem że xbartx może
    > mieć tu co do tempa odmienną opinię, hahaha).

    Ano mam. Próbowałeś się w tym tygodniu do nich dodzwonić to albo zajęte
    albo nikt nie odbiera - tam jest dopiero maniana - pewnie taki zap.erdol,
    że nie ma komu taczki załadować ;) Żeby nie było dzwoniłem o różnych
    godzinach między 8-16. W listopadzie bodajże będę miał drugą rocznicę
    złożenia wniosku. Jednak tak jak mówi MarekZ składaj wniosek i im nie
    odpuszczaj, bo sprawę masz ewidentnie wygraną.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2013-10-04 19:36:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Ta ich odpowiedz jest trochę z dupy wzięta, bo skąd oni wiedzą, że z
    > uzyciem właściwej karty.

    Właśnie, w razie jakby sprawa trafiła gdzieś wyżej, to to powinno dać
    się łatwo podważyć, i więcej może nie będzie trzeba robić.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 19. Data: 2013-10-04 20:39:02
    Od: XYZ <x...@o...pl>