eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja skimmingu z USA › Re: Reklamacja skimmingu z USA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: XYZ <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamacja skimmingu z USA
    Date: Thu, 03 Oct 2013 22:10:00 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 39
    Message-ID: <l2kiun$qji$1@dont-email.me>
    References: <l2ia92$7nu$1@dont-email.me> <l2kdf4$3pk$4@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 3 Oct 2013 20:09:59 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="17e3a2f6fd896fb52ad49091906ea2f6";
    logging-data="27250";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18eb5qhmAHRG+BcFR9BA3Fd"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l2kdf4$3pk$4@dont-email.me>
    Cancel-Lock: sha1:/fVeh/q1VWX/1CkqAPouoPJX6fc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596371
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-10-03 20:36, witek wrote:
    > XYZ wrote:
    >> Cześć,
    >>
    >> Jakiś czas temu okradziono mnie z karty na sporą kwotę. Transakcje
    >> zostały wykonane w USA, najprawdopodobniej kopią karty.
    >>
    >> Karta keep it simple, Open Finance (Getin Bank).
    >>
    >> Odpowiedź na moje reklamacje, którą otrzymałem od banku jest tutaj:
    >> http://imageshack.us/a/img19/9998/t8y8.jpg
    >>
    >> Uznali 2 z 14 transakcji na mniej niż 5% spornej kwoty.
    >>
    >> Jakie kwestie podnieść w odpowiedzi na tę reklamację i jak dalej
    >> dochodzić swoich racji?
    >>
    >> Dzięki za wszelką pomoc,
    >
    >
    > Ta ich odpowiedz jest trochę z dupy wzięta, bo skąd oni wiedzą, że z
    > uzyciem właściwej karty.
    >
    > Byłeś wówczas w USA?
    >

    Wypunktowałem powodu, dla których transakcja nie mogła zostać "poprawnie
    przeprowadzona"
    a) nie byłem w USA
    b) nie upoważniłem nikogo do użycia karty (zresztą to i tak byłoby
    niezgodne z regulaminem karty, ale tak jest napisane w formularzu
    zgłoszenia reklamacji, więc tylko to powtórzyłem)
    c) nie mogły zostać wykonane przy pomocy "prawidłowej karty" ponieważ
    jej oryginał cały czas miałem i mam przy sobie
    d) nie udostępniłem nikomu danych karty


    --
    XYZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1