  • 1. Data: 2013-10-01 21:37:39
    Temat: którą kartą płacić w EUR?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    KK Polbank T-Mobile
    KK Mille Impresja
    KK Citi

    przed przejęciem Polbanku przez Rajfiego odpowiedź byłaby oczywista, ale
    teraz nie jestem już taki pewien...

    ps
    to pewnie nie ma znaczenia, ale zakupy będą w necie (iStore)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-10-01 22:19:33
    Temat: Re: którą kartą płacić w EUR?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Oct 2013 21:37:39 +0200, RobertS napisał(a):

    > KK Polbank T-Mobile KK Mille Impresja KK Citi
    >
    > przed przejęciem Polbanku przez Rajfiego odpowiedź byłaby oczywista, ale
    > teraz nie jestem już taki pewien...
    >
    > ps to pewnie nie ma znaczenia, ale zakupy będą w necie (iStore)

    Nadal Polbank (oczywiście jeżeli chodzi tylko o MC):

    Kwota oryginalna EUR 31,98 DR
    Kwota w PLN PLN 136,07 DR

    transakcja z niedzieli rozliczona wczoraj.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-10-01 22:37:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nadal Polbank (oczywiście jeżeli chodzi tylko o MC):
    >
    > Kwota oryginalna EUR 31,98 DR
    > Kwota w PLN PLN 136,07 DR
    >
    > transakcja z niedzieli rozliczona wczoraj.

    no to nie muszę zmieniać kk podpiętej pod sklep internetowy, szkoda, że
    1% cashback się skończył ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-10-02 07:01:22
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-10-01 21:37, RobertS pisze:
> [...]
    > teraz nie jestem już taki pewien...
    >
    > ps
    > to pewnie nie ma znaczenia, ale zakupy będą w necie (iStore)

    1. Założyć konto w Alior Kantor w EUR,
    2. Zamówić kartę do tego konta,
    3. Kupić EUR po 4,2353.
    4. Płacić kartą w EUR.
    pwz

  • 5. Data: 2013-10-02 14:23:28
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-10-01 22:37, RobertS wrote:

    > no to nie muszę zmieniać kk podpiętej pod sklep internetowy, szkoda, że
    > 1% cashback się skończył ;-/

    Stal sie mniej atrakcyjny. Ja teraz tylko "pelne kwoty" ta karta place.

    Z ciekawosci ostatnio przetestowalem zakup KK Polbank TM z pseudo 1% CB
    i zakup internetowy Synciem karta MC z 5% CB.
    Roznica kursu ok 4% (KK Polbank oczywiscie lepszy) skompensowala sie z
    5% CB, tak ze wyszlo na 0.
    Czyli nadal Polbank gora.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2013-10-02 21:01:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Oct 2013 07:01:22 +0200, pwz napisał(a):

    > 1. Założyć konto w Alior Kantor w EUR,
    > 2. Zamówić kartę do tego konta,
    > 3. Kupić EUR po 4,2353.
    > 4. Płacić kartą w EUR.
    > pwz

    Jak się skończy Polbank TM albo stary Allianz to tak ale na razie nie ma
    sensu sobie życia utrudniać - oczywiście ten kto posiada jedną z tych
    kart.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-10-02 21:07:12
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > no to nie muszę zmieniać kk podpiętej pod sklep internetowy, szkoda, że 1%
    > cashback się skończył ;-/

    A kiedy się on właściwie skończył? Na wyciągu z 15 września widzę zwrot
    dokładnie 1%, a transakcje były prawie wyłącznie poniżej 100 zł.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2013-10-03 15:36:23
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-10-02 21:07, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > A kiedy się on właściwie skończył? Na wyciągu z 15 września widzę zwrot
    > dokładnie 1%, a transakcje były prawie wyłącznie poniżej 100 zł.

    15 wrzesnia zmienily sie warunki.

  • 9. Data: 2013-10-03 15:48:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    darnok <d...@a...spam.ch> writes:

    > 15 wrzesnia zmienily sie warunki.
    A ja i tak zareklamuję - nic z Półbanku nie dostałem o zmianie warunków.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.

  • 10. Data: 2013-10-03 17:46:06
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-10-02 21:01, xbartx pisze:

    > Jak się skończy Polbank TM albo stary Allianz to tak ale na razie nie ma
    > sensu sobie życia utrudniać - oczywiście ten kto posiada jedną z tych
    > kart.

    Są też karty VISA w GNB:

    Operacje dokonane w walucie innej niż złote polskie przeliczane są na
    złote polskie według następujących zasad:
    a) dla Kart organizacji Visa - przeliczane są bezpośrednio z tej waluty
    na złote polskie przez organizację Visa według kursu tej organizacji

    Tylko jakoś tak o nich na grupie cisza, zawsze tylko Allianz i Polbank
    był polecany... czyżby rachunki do tych kart mieli kiepskie albo AŻ tak
    nie lubimy tu Leszka Cz?