    From: XYZ <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamacja skimmingu z USA
    Date: Fri, 04 Oct 2013 10:19:16 +0200

    On 2013-10-04 09:58, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "XYZ" napisał w wiadomości grup

    > Preudobank Czarneckiego przegra w arbitrażu lub/oraz przegra w sądzie.
    >
    > KNF to tylko coś w rodzaju trybu nadzorczego, bez bezpośredniego wpływu
    > na rozstrzygnięcie w konkretnej sprawie, dla konkretnego przypadku nic
    > to nie da, KNF tylko skieruje do zarządu banku uwagi i być może wniosek
    > o ponowne zbadanie sprawy, mam takich maili od KNF trochę u siebie.
    > Owszem pośrednio może to zdyscyplinować bank.

    Marku, mówisz o arbitrażu z pomocą jakiejś konkretnej instytucji?

    A to co piszesz odnośnie KNF odnosi się do ich Sądu Polubownego? Mam
    wrażenie, że to co napisałeś to inny tryb działania.
    Na ich stronie piszą dla mediacji oraz arbitrażu tak:
    http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/inform
    acja.html
    "Ugoda zawarta pomiędzy stronami sporu ma, po zatwierdzeniu przez
    właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny, moc prawną na równi z
    wyrokiem sądu powszechnego."

    --
    XYZ