eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja skimmingu z USA › Re: Reklamacja skimmingu z USA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamacja skimmingu z USA
    Date: Thu, 03 Oct 2013 15:29:28 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 47
    Message-ID: <l2kk37$3pk$6@dont-email.me>
    References: <l2ia92$7nu$1@dont-email.me> <l2kdf4$3pk$4@dont-email.me>
    <l2kiun$qji$1@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 3 Oct 2013 20:29:28 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="d71cc262c85020475ee750b4fc9517b4"; logging-data="3892";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19nkLff4xwFKHXV8my80K119IzbCzBGwio="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/26.0a2
    In-Reply-To: <l2kiun$qji$1@dont-email.me>
    Cancel-Lock: sha1:pzTazyR5QC0G2VgOtcDjSliJg94=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596373
    [ ukryj nagłówki ]

    XYZ wrote:
    > On 2013-10-03 20:36, witek wrote:
    >> XYZ wrote:
    >>> Cześć,
    >>>
    >>> Jakiś czas temu okradziono mnie z karty na sporą kwotę. Transakcje
    >>> zostały wykonane w USA, najprawdopodobniej kopią karty.
    >>>
    >>> Karta keep it simple, Open Finance (Getin Bank).
    >>>
    >>> Odpowiedź na moje reklamacje, którą otrzymałem od banku jest tutaj:
    >>> http://imageshack.us/a/img19/9998/t8y8.jpg
    >>>
    >>> Uznali 2 z 14 transakcji na mniej niż 5% spornej kwoty.
    >>>
    >>> Jakie kwestie podnieść w odpowiedzi na tę reklamację i jak dalej
    >>> dochodzić swoich racji?
    >>>
    >>> Dzięki za wszelką pomoc,
    >>
    >>
    >> Ta ich odpowiedz jest trochę z dupy wzięta, bo skąd oni wiedzą, że z
    >> uzyciem właściwej karty.
    >>
    >> Byłeś wówczas w USA?
    >>
    >
    > Wypunktowałem powodu, dla których transakcja nie mogła zostać "poprawnie
    > przeprowadzona"
    > a) nie byłem w USA
    > b) nie upoważniłem nikogo do użycia karty (zresztą to i tak byłoby
    > niezgodne z regulaminem karty, ale tak jest napisane w formularzu
    > zgłoszenia reklamacji, więc tylko to powtórzyłem)
    > c) nie mogły zostać wykonane przy pomocy "prawidłowej karty" ponieważ
    > jej oryginał cały czas miałem i mam przy sobie
    > d) nie udostępniłem nikomu danych karty
    >
    >

    to napisz im, ze pozew bedzie w sądzie w najblizszym tygodniu.
    Ja bym się nie czaił.
    Jak się trochę poróznilismy z byłym już szefem, to był jak beton dopoki
    pozwu z sądu pracy nie zobaczył.
    Potem już było łatwo. A sam strasznie pilnował, żeby mu przesłać
    potwierdzenie z pieczątką sądu, że wycofałem pozew.
    Za karę dostał ksero wysłania poleconego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1