  • 1. Data: 2005-02-14 20:34:19
    Temat: Realizacja czeku
    Od: "sejlor" <s...@p...fm>

    Witam
    Mam pytanie jak wyglada w Polsce realizacja czeku ktory dostaje powiedzmy z
    USA?
    Chodzi mi o procedure i o wysokosc prowizji/oplaty. W ktorym banku robioc
    to najkorzystniej (czytaj: w ktorym jest niajnizsza prowizja?)
    dziekuje za info
    krzysiek

  • 2. Data: 2005-02-14 20:57:07
    Temat: Re: Realizacja czeku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    sejlor wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o procedure i o wysokosc prowizji/oplaty. W ktorym banku robioc
    > to najkorzystniej (czytaj: w ktorym jest niajnizsza prowizja?)

    z różnych względów banki wymagają abyś miał u nich konto jeżeli chcesz
    zrealizować taki czek, więc zacznij pytać najpierw u siebie.
    Procedura wygląda tak, że składasz czek do inkasa, i czekasz. Zwykle po
    miesiącu pieniądze zostaną przelane na twoje konto.
    Jak chcesz mieć dolary, a nie złotówki, to musisz wskazać konto
    dolarowe, inaczej bank przeliczy ci na złotówki.

    Najkorzystniej? Pekao, Citi, nie wiem gdzie jeszcze.

    temat wraca jak bumeran wieć poszukaj w archiwum grupy.

  • 3. Data: 2005-02-14 21:15:30
    Od: "sejlor" <s...@p...fm>

> [...]
    >
    > Najkorzystniej? Pekao, Citi, nie wiem gdzie jeszcze.
    >
    > temat wraca jak bumeran wieć poszukaj w archiwum grupy.

    Dzieki za info, problem w tym ze mam konto w mbanku, wiec pojscie "do
    okienka" odpada.
    chris

  • 4. Data: 2005-02-14 21:54:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    sejlor wrote:

    > Dzieki za info, problem w tym ze mam konto w mbanku, wiec pojscie "do
    > okienka" odpada.

    Więc pytaj w innych bankach, kto ci zrealizuje.