  • 1. Data: 2005-02-14 20:34:44
    Temat: eCard+AmEx
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    Nie wiem czy juz bylo i czy wszyscy zauwazyli, ale od pewnego czasu eCard
    obsluguje AmEx'a przy transakcjach internetowych.

    Całkiem miła sprawa !

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2005-02-14 22:06:51
    Temat: Re: eCard+AmEx
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:
    > Nie wiem czy juz bylo i czy wszyscy zauwazyli, ale od pewnego czasu eCard
    > obsluguje AmEx'a przy transakcjach internetowych.

> [...]

    Obecnie wszystkie centra mogą obsługiwać karty AmEx.
    Wszystkie.

    Nie oznacza to jednak, że wszystkie punkty usługowe to robią.
    Wg pracowników American Express każda z placówek musi podpisać osobną
    umowę na autoryzację tych kart (podobno wyższe prowizje...)
    Zatem pomimo, iż potencjalnie karty mogą być obsługiwane wszędzie, to w
    rzeczywistości wciąż dość rzadko są one obsługiwane...

    Tomek

  • 3. Data: 2005-02-14 22:12:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Tomasz"

    > Obecnie wszystkie centra mogą obsługiwać karty AmEx.
    > Wszystkie.
    >
    > Nie oznacza to jednak, że wszystkie punkty usługowe to robią.

    no wlasnie - w sobote probowalem w posie BZWBK w sklepie Zebra (buty)
    i sie nie dalo.
    Ale jak mozna eCardem w internecie to faktycznie miłe :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-02-14 22:31:51
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > no wlasnie - w sobote probowalem w posie BZWBK w sklepie Zebra (buty)
    > i sie nie dalo.

    Amex jest chyba autoryzowany jedynie mo/to wiec pos nic nie zdziala.

    > Ale jak mozna eCardem w internecie to faktycznie miłe :-)

    Ta, to poprosze jeden punkt gdzie mozna zaplacic... Jak na razie nie widac
    raczej chetnych - wszedzie nadal jedynie visa/master.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2005-02-14 22:36:56
    Temat: Re: eCard+AmEx - a teraz: CashBack w CardPoint dla BZ WBK -> ktoś korzystał?
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    blad wrote:
> [...]
    > i sie nie dalo.
    > Ale jak mozna eCardem w internecie to faktycznie miłe :-)

    Podobno DC jest już akceptowany (bez konieczności zawierania
    dodatkowych umów... tak twierdzą) w:
    * eService [http://www.eservice.com.pl/oferta_i_uslugi/platnosc
    _karta]
    * i (w niedługim czasie) CardPoint
    [http://www.cardpointsa.pl/subs/cardpoint9906.htm].

    Miłe. :-)

    Tomek

    PS. Przy okazji Zgodnie z zapisem:
    (http://www.cardpointsa.pl/subs/cardpoint9906.htm)
    Ponadto nasze urządzenia umożliwiają naszym Klientom:
    (...)
    usługę Cash back - (obecnie dla kart wydawanych przez BZ WBK S.A.) -
    niezwykle popularną w Stanach Zjednoczonych i krajach Unii Europejskiej
    usługę umożliwiającą klientom (użytkownikom kart) otrzymanie gotówki z
    kasy sklepu w trakcie dokonywania płatności kartą za towary lub usługi.

    Ktoś może korzystał?

  • 6. Data: 2005-02-14 22:39:04
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

  • 7. Data: 2005-02-14 22:40:26
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

  • 8. Data: 2005-02-14 23:21:33
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    > Ta, to poprosze jeden punkt gdzie mozna zaplacic... Jak na razie nie widac
    > raczej chetnych - wszedzie nadal jedynie visa/master.

    http://www.domzdrowia.pl/

    placilem, stad wiem :)

    MAd Hat
    ter