  • 1. Data: 2005-02-14 16:37:57
    Temat: Co to znaczy?
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    "Jakie zmieniane jest oprocentowanie Lokaty Plus Certyfikat?

    Wysokość oprocentowania Lokaty Plus Certyfikat zależy od okresu lokaty
    oraz kwoty środków na niej zgromadzonych i wynosi nawet do LPC_2_7."

    Chodzi mi o zwrot "LPC_2_7" LPC - Lokata Plus Certyfikat ale reszta?
    Czyt to czasem nie jest jakiś błąd w bazie danych? Tutaj powinno być
    widoczne chyba oprocentowanie?
    http://www.vwbankdirect.pl/2714.html#Q2714
    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 2. Data: 2005-02-14 16:52:21
    Temat: Re: Co to znaczy?
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi o zwrot "LPC_2_7" LPC - Lokata Plus Certyfikat ale reszta?
    > Czyt to czasem nie jest jakiś błąd w bazie danych? Tutaj powinno być
    > widoczne chyba oprocentowanie?

    ja na stronie widze normalnie http://www.vwbankdirect.pl/1335.html, ale po
    mojemu ta ich NOWA strona to koszmar nad koszmary, zapewne w tym samym
    dennym stylu LPC_2_7" LPC :-))) powstanie nowa strona transakcyjna, niestety
    ma ona tutaj wielu zwolennikow, co zapewne spowoduje jedynie podtrzymanie
    trendu dna

  • 3. Data: 2005-02-14 18:22:01
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krab* napisał(a):

> [...]
    > ma ona tutaj wielu zwolennikow, co zapewne spowoduje jedynie podtrzymanie

    Bez przesady, nie jest tragicznie ;) Ja jestem świeżym klientem VW i
    szybko się oswoiłem z nowym dizajnem - może dla starszych klientów to
    szok, ale ja nie narzekam. Natomiast wygląd systemu transakcyjnego to
    IMO jawny koszmar.

    Gree

  • 4. Data: 2005-02-14 18:28:12
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Peet* napisał(a):

    > Chodzi mi o zwrot "LPC_2_7" LPC - Lokata Plus Certyfikat ale reszta?
    > Czyt to czasem nie jest jakiś błąd w bazie danych? Tutaj powinno być
    > widoczne chyba oprocentowanie?
    > http://www.vwbankdirect.pl/2714.html#Q2714

    Miejscami niedopracowana witryna.

    http://www.vwbankdirect.pl/KontoEDirect.html z prawej strony odnośnik
    "instrukcję, jak otworzyć Konto e-direct" pokazuje missing file...
    Takich zonków pewnie uzbierałoby się więcej ;)

    Gree