  • 1. Data: 2005-02-14 19:26:26
    Temat: Citi w UK
    Od: "bulba" <s...@m...com>

    Czolem,

    Popatrzylem na oddzialy Citi w UK, no i za wiele tego to nie ma! Tylko
    Londyn i Manchaster. Czy Citi UK ma cos na nasz polski wzor umowe z jakas
    siecia bankomatow co do bezprowizyjnych wyplat? I czy wyplata polskim
    CitiMaestro w takim ATM'ie bedzie uznana za wyplate w Citi (bezprowizyjna)?

    Pzdr.

    pioter

  • 2. Data: 2005-04-12 19:59:04
    Temat: Re: Citi w UK
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "bulba" <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > siecia bankomatow co do bezprowizyjnych wyplat? I czy wyplata polskim
    > CitiMaestro w takim ATM'ie bedzie uznana za wyplate w Citi

    Witam,

    Wyplacasz CitiMaestro z subkonta w Funtach za free ale tylko z bankomatow
    Citi ( czyli w Londku i Manchesterze ).
    Pozostale biora prowizje i to spora i wg mnie sie nie oplaca ta zabawa.

    Salut
    Piotrek