  • 41. Data: 2003-12-29 20:51:27
    Temat: Re: Re do Wojciecha i Bogdana
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bsq3t9$897$1@news.onet.pl...

    > Nie. Jeśli działa aktualizacja przez www, to działa przez inne kanały.
    Jeśli
    > nie działa via IVR to nie działa via www.

    Co zresztą fajnie widać [słychać]. IVR gada z jakiej godziny jest saldo.
    Jeśli strafisz na okres, kiedy nie ma aktualizacji to będziesz miał tą samą
    wartość, co w serwisie www.

    Na przykład teraz.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 42. Data: 2003-12-29 21:08:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A wracając do tematu - Glenn mówiła, że miała datę księgowania z dnia
    > następnego po zleceniu przelewu...

    Tak miałam - i to 2 razy sprawdzałam (dwa różne przelewy), bo już ktos
    wciskał, że przelewy wewn. są online. Nic to - trzeba będzie potestować
    jeszcze raz ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 43. Data: 2003-12-29 21:15:30
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Piotr Hołda napisał:
    > Ani pytanie, ani moja odpowiedź nie dotyczyły karty. Co do niedziel i świąt:
    > nie próbowałem. Wtedy odpoczywam :-)

    Szczęśliwy człowiek :)

    K.

  • 44. Data: 2003-12-30 11:52:51
    Temat: Re: Re do Wojciecha i RobertaS
    Od: z...@p...onet.pl

    No, dziś nowy dzień - mam nowy limit 10 postów/24h, więc mogę odpowiadać ;)

    Wojciech:
    > Ja dalej nie wiem jak to
    > jest z tymi przewami wewnętrznymi. Mnie vwlinia zapewniała, że chodzą
    > online niezależnie od kanału wykonania, jedynie po 20 jest jakiś okres
    > przetwarzania i wtedy księgowanie może się opóźnić o kilka godzin...

    RobertS:
    > Moze jest tak, ze przelew zlecony przez WWW wykonuje sie natychmiast, tylko
    > aktualizacja podgladu nie dziala?
    > Trzeba by zlecic przez WWW i nastepnie sprawdzic saldo konta docelowego
    > przez IVR.

    Wczoraj zrobiłem przelew z PlusKonta na eDirect przez WWW (by dopełnić do
    400PLN na wypłatę kartą na opłatę OC w PZU). Przelew pojawił się na koncie
    docelowym prawie natychmiast - co potwierdza on-line'owość przelewów
    wewnętrznych również przez WWW.
    O przelewach IVRem pisałem już wcześniej.

    Aha, przelew robiłem po godzinach pracy obsługi banku (konsultantów). Karty
    użyłem dopiero dzisiaj.

    Pozdrowienia,
    zd.

  • 45. Data: 2003-12-30 13:22:00
    Od: z...@p...onet.pl

    Jako uzupełnienie 'raportu' testu:

    Po powrocie do chaty (upłynęło ok. 3h) sprawdziłem stan eDirecta po wypłacie w
    bankomacie - zastałem stan z dnia wczorajszego:

    Środki własne 400.00
    Suma zablokowanych środków 0.00
    Dostępne środki 400.00

    czyli, na razie, suma środków podjętych z bankomatu nie pojawiła się w
    pozycji: "Suma zablokowanych środków", co jest oczywiste dla tego banku (w
    mBanku blokada następuje natychmiast). Mógłbym wprawdzie próbować dalej drążyć
    test klikając "Aktualizuj", ale nie miałem sumienia tak błahą sprawą zaprzątać
    odpowiedzialnego za aktualizację operatora/rki.

    Może komuś wydawać się, że 'odkrywam amerykę', ale mam nadzieję, że to info MB
    uchroni kogoś przed pozostaniem z "nieciekawym wyrazem twarzy" np. podczas
    płatności kartą w supermarkecie ;)

  • 46. Data: 2003-12-30 13:52:58
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zaprzątać
    > odpowiedzialnego za aktualizację operatora/rki.

    Dopiero po kilku dniach zaksięgują. AFAIK VWBD nie blokuje środków.

  • 47. Data: 2003-12-30 16:47:25
    Temat: nieco OT, przy okazji
    Od: z...@p...onet.pl

    > Rozumiem że mamy wreszcie winnego ;-)

    Przykro mi, że tak to odczytałeś :(

    > ...Zgadywałem (a Tomek potwierdził) że jego Plus Konto jest nowe a w mBanku
    > konto miał wcześniej.
    > Chciałem przekazać mu kilka pożytecznych (jak sądzę) informacji o VW które
    > dla mnie, gdy przyszedłem z mBanku stanowiły zaskoczenie. Ktoś kto przed
    > wyjściem na zakupy robi przelew z eMaxa na eKonto i płaci kartą do eKonta
    > nie zada pytania na grupie czy w VW jest tak samo...

    Ależ zauważyłem Twoje dobre chęci; doceniam podobne posty i innych autorów
    jeśli takowe pojawiają się na grupie. Ale też cenię równie wysoko sposób w
    jakim dyskusja się toczy.
    Przykład z niniejszego wątku: Już na poczatku wystąpiły drobne iskrzenia m.
    dyskutantami. Wynikały one z nadinterpretacji wypowiedzi poprzednika, częściowo
    z podświadomej chęci 'wykazania się'. Nie przerodziły się, dzięki poziomowi
    uczestników, w słowotok ostrych wyzwisk i złośliwości. Trochę cennych
    informacji mogłem w tym wątku znaleźć.

    > Często mi się to zdarza, np. ktoś pyta "Czy ma pan może zegarek?" a ja na to
    > zupełnie bez sensu: "Za dwadzieścia dziesiąta".

    ...dobre :)

    Pozdrowienia,
    zd.

  • 48. Data: 2003-12-30 17:15:42
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>

    > Może komuś wydawać się, że 'odkrywam amerykę', ale mam nadzieję, że to
    info MB
    > uchroni kogoś przed pozostaniem z "nieciekawym wyrazem twarzy" np. podczas
    > płatności kartą w supermarkecie ;)

    Pozostaje mieć nadzieję że zmiana jaka zaszła od sierpnia, kiedy ja
    wypróbowałem kartę dotyczy wszystkich klientów.

    Bogdan B.

  • 49. Data: 2003-12-30 17:49:51
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    30 Dec 2003 12:52:51 +0100, na pl.biznes.banki,
    z...@p...onet.pl napisał(a):

    > No, dziś nowy dzień - mam nowy limit 10 postów/24h, więc mogę odpowiadać ;)

    A może byś zaczął z usenetu korzystać przy pomocy Outlook Expressa, a
    nie przez WWW? Wtedy nie musiałbyś się oglądać na żadne limity Onetu, a
    poza tym czytanie newsów przebiega znacznie szybciej.
    Mając do Internetu dostęp przez SDI możesz bez ograniczeń korzystać z
    tepsianego serwera news.tpi.pl

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 50. Data: 2003-12-30 18:53:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003 18:49:51 +0100, "Krzysztof K. Maj"
    <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> wrote:

    >A może byś zaczął z usenetu korzystać przy pomocy Outlook Expressa, a

    A może jednak przez program, który potrafi wysyłać poprawnie
    sformatowane artykuły, a nie prze znajpopularnieszy program do
    kaszanienia postów?

    --