    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re do Wojciecha i RobertaS
    Date: 30 Dec 2003 14:22:00 +0100

    Jako uzupełnienie 'raportu' testu:

    Po powrocie do chaty (upłynęło ok. 3h) sprawdziłem stan eDirecta po wypłacie w
    bankomacie - zastałem stan z dnia wczorajszego:

    Środki własne 400.00
    Suma zablokowanych środków 0.00
    Dostępne środki 400.00

    czyli, na razie, suma środków podjętych z bankomatu nie pojawiła się w
    pozycji: "Suma zablokowanych środków", co jest oczywiste dla tego banku (w
    mBanku blokada następuje natychmiast). Mógłbym wprawdzie próbować dalej drążyć
    test klikając "Aktualizuj", ale nie miałem sumienia tak błahą sprawą zaprzątać
    odpowiedzialnego za aktualizację operatora/rki.

    Może komuś wydawać się, że 'odkrywam amerykę', ale mam nadzieję, że to info MB
    uchroni kogoś przed pozostaniem z "nieciekawym wyrazem twarzy" np. podczas
    płatności kartą w supermarkecie ;)