  • Data: 2015-06-25 14:16:53
    Temat: Re: Raty 0% w Raiffeisenie
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-25 o 12:43, Budzik pisze:
    > Rozumiem kredytowac dom, rozumiem nawet kredytowac samochód, jezeli
    > koniecznie trzeba miec jakis srodek lokomocji np. na dojazdy do pracy.
    > Ale wakacje, tudziez jakies głupie pozyczki na swieta itp? Dla mnie to
    > jednak jest głupota.

    Wychodzę z podobnych założeń, ale różne ludzie maja potrzeby ...

    Z tego co wiem, to są nawet i tacy, co biorą kredyty by się "dopasować"
    do towarzystwa
    ba, nawet spłacają kredyt kolejnym kredytem (do czasu) :]
    Zakładając że ktoś i tak by wziął kredyt na te powiedzmy "wakacje"
    to jednak ma taniej ;)

    Pozdro