  • Data: 2015-06-25 22:56:04
    Temat: Re: Raty 0% w Raiffeisenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MK m...@i...pl ...

    > Tak mowisz? To jaka jest rata kredytu dla 50m2 mieszkania w Wwie?
    > Wynajac mozna za 1200 PLN, wartosc mieszkania jakies 300-350 tys.
    > przyzalozeniu, ze kredyt jest na 25 lat daje to rate kapitalowa na
    > poziomie 1000pln, przy oprocentowaniu 4% odsetki to drugie tyle... Do
    > tego trzeba dolozyc podatki, ubezpieczenia (opcjonalnie), remonty
    > itp...

    Widocznie nie jest to prawda absolutna dla całej Polski :)

    > Obys mi musial tak mowic do smierci splacajac kredyt hipoteczny ;).

    Wiesz, to jest inna inszość.
    Wracajac do Bronka i pytania, jak zarabiajaac 2000 kupic mieszkanie,
    odpowiedz zmienic prace jest jak najbardziej na miejscu.
    A ze ludzie pracuja za 1500 (co w ostatecznosci jestem w stanie zrozumiec)
    ale jednoczesnie nie szukaja lepszej pracy to... cóż...