  • 1. Data: 2015-06-24 23:40:47
    Temat: Raty 0% w Raiffeisenie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Raiffi chce nam umili wakacje... trzeba:
    - zapłacić Kartą kredytową za wydatek związany z podróżą - nocleg, bilety,
    wypożyczenie samochodu, sprzęt sportowy, paliwo, wycieczkę, rejs;
    - Minimalna kwota Transakcji bezgotówkowej lub sumy Transakcji
    bezgotówkowych rozkładanych na raty w ramach Promocji wynosi 500,00 PLN,
    maksymalna kwota transakcji rozkładanych na raty nie może przekroczyć
    dostępnego limitu kredytowego.
    - Uczestnik może rozłożyć Transakcję bezgotówkową lub sumę Transakcji
    bezgotówkowych, o których mowa w pkt. 3 lit e, na 5 albo 10 rat, z
    miesięczną opłatą w wysokości 0 PLN za rozłożenie na raty oraz z
    oprocentowaniem na poziomie 0%.

    Telefon komorkowy to chyba lapie sie pod sprzet spotkowy nieprawdaz? ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2015-06-25 01:19:22
    Temat: Re: Raty 0% w Raiffeisenie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" mmf85e$p54$...@u...news.interia.pl

> [...]
    oprocentowaniem na poziomie 0%.

    > Telefon komorkowy to chyba lapie sie pod sprzet spotkowy nieprawdaz? ;)

    Nie znasz się! To jest ,,wydatek związany z podróżą'', o czym świadczy
    choćby sama nazwa GSM, czy raczej ostatnia literka skrótu. Jak jechać
    w podróż bez telefonu komórkowego?! Takie coś (podróż bez komórki)
    jest nierozsądne, bo niebezpieczne! To chyba jasne!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-06-25 07:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MK m...@i...pl ...

> [...]
    > oprocentowaniem na poziomie 0%.
    >
    > Telefon komorkowy to chyba lapie sie pod sprzet spotkowy nieprawdaz?

    Ile na tym zarobisz?

  • 4. Data: 2015-06-25 08:43:09
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-06-25 o 07:00, Budzik pisze:

    > Ile na tym zarobisz?

    Wiele nie zarobi, ale i nie straci ;) ... to chyba tak bardziej "dla
    sportu" ? - LOL

    - no ale weź pod uwagę że może i są tacy co akurat _potrzebują_
    taki nieoprocentowany kredyt na wakacje, wiec tu juz nie tyle wchodzi w
    grę zysk
    co potencjalna strata

    Pozdro

  • 5. Data: 2015-06-25 09:36:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik MK m...@i...pl ...
    > Raiffi chce nam umili wakacje... trzeba:
    >
    >Ile na tym zarobisz?

    Lepiej sie spytaj ile na tym stracisz.

    Darmowy kredyt ... nie, tego jeszcze w bankach bylo.
    RRSO ile - 15% czy 25 ?

    J.

  • 6. Data: 2015-06-25 10:27:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    ..

    > Ile na tym zarobisz?

    To tylko matematyka, wiec zalezy co chcesz pokazac ;). Na przykladzie aparatu o
    ktorym pisalem....
    Zalozenienia: nie mam kasy wiec musze to zrobic finansujac sie kapisalem obcym, musze
    kupic aparat teraz a nie za 10 m-cy, oprocentowanie pozyczki/kk 10%, kapital splacany
    w rownych ratach - 1/10 miesiecznie

    Wariant 1 - kupuje w elektromarkecie, ktory pozwala na zakup rozlozony na raty 0%
    (media markt, saturn, euro itp)
    Wariant 2 - kupuje w innym sklepie korzystajac z promocji Raiffeisena
    Wariant 3 - kupuje w innym sklepie finansujac limitem z kk lub pozyczka bez prowizji,
    ubezpieczen i innych oplat

    W1 W2 W3
    Cena 3200 2800 2800
    Wartość rynkowa 2800 2800 2800
    Rata 1 -320 -280 -303,333
    Rata 2 -320 -280 -301
    Rata 3 -320 -280 -298,667
    Rata 4 -320 -280 -296,333
    Rata 5 -320 -280 -294
    Rata 6 -320 -280 -291,667
    Rata 7 -320 -280 -289,333
    Rata 8 -320 -280 -287
    Rata 9 -320 -280 -284,667
    Rata 10 -320 -280 -282,333
    nominalny koszt kredytu 400 0 128,333
    RRSO 34,56% 0,00% 10,47%

    MK

  • 7. Data: 2015-06-25 12:43:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek m...@n...dam ...

    > Wiele nie zarobi, ale i nie straci ;) ... to chyba tak bardziej "dla
    > sportu" ? - LOL

    To wszystko zalezy po ile liczy sobie swój czas.

    > - no ale weź pod uwagę że może i są tacy co akurat _potrzebują_
    > taki nieoprocentowany kredyt na wakacje, wiec tu juz nie tyle wchodzi w
    > grę zysk
    > co potencjalna strata

    Jasne.
    Ale z drugiej strony jak ktos potrzebuje kredyt na wczasy to czy powinien
    na nie jechac?
    Rozumiem kredytowac dom, rozumiem nawet kredytowac samochód, jezeli
    koniecznie trzeba miec jakis srodek lokomocji np. na dojazdy do pracy.
    Ale wakacje, tudziez jakies głupie pozyczki na swieta itp? Dla mnie to
    jednak jest głupota.

  • 8. Data: 2015-06-25 12:43:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Lepiej sie spytaj ile na tym stracisz.
    >
    > Darmowy kredyt ... nie, tego jeszcze w bankach bylo.
    > RRSO ile - 15% czy 25 ?

    :)

  • 9. Data: 2015-06-25 14:16:53
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-06-25 o 12:43, Budzik pisze:
> [...]
    > koniecznie trzeba miec jakis srodek lokomocji np. na dojazdy do pracy.
    > Ale wakacje, tudziez jakies głupie pozyczki na swieta itp? Dla mnie to

    Wychodzę z podobnych założeń, ale różne ludzie maja potrzeby ...

    Z tego co wiem, to są nawet i tacy, co biorą kredyty by się "dopasować"
    do towarzystwa
    ba, nawet spłacają kredyt kolejnym kredytem (do czasu) :]
    Zakładając że ktoś i tak by wziął kredyt na te powiedzmy "wakacje"
    to jednak ma taniej ;)

    Pozdro

  • 10. Data: 2015-06-25 17:07:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    wiadomości news:XnsA4C47D10EDE77budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

> [...]
    > koniecznie trzeba miec jakis srodek lokomocji np. na dojazdy do pracy.
    > Ale wakacje, tudziez jakies głupie pozyczki na swieta itp? Dla mnie to

    Hehe... i przez takie oderwanie od realnego swiata Bronek skonczyl na
    emeryturze ;). Gdybym ja mial ocenic to co napisales to powiedzialbym, ze
    nie rozumiem po co brak kredyt na dom skoro mozna wynajac i nie trzeba
    pozniej kupowac samochodu aby dojezdzac do pracy, przeciez o wiele latwiej
    zmienic miejsce zamieszkania. Zamiast 2 kredytow jeden najem. Z drugiel
    strony co bys powiedzial dzieciom gdybys nie mial srodkow na wakacje? Moze
    za rok sie uda? ;)

    MK