  • Data: 2015-06-26 18:55:55
    Temat: Re: Raty 0% w Raiffeisenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, tej komunikacji moze nie byc, albo byc zbyt uciazliwa.

    To rowerem.
    Albo komunikacja zakładowa jak jest na jakims zadupiu.
    albo szukam pracy z samochodem firmowym :)

    > Ale ... stac cie na to wszystko, skoro splacasz raty, i to z odsetkami
    > cie stac :-)
    > A skoro cie stac, to czemu sobie odmawiac ? :-)

    To wszystko zalezy od przyjetego założenia, co to znaczy: stać cie.
    Czy lepiej przepłacic 20% czy moze poczekac rok/dwa i wtedy kupic?
    Mnie nie stać na przepłacanie :)

    > Owszem, urlopy sa co roku, jeden taki tanszy zaowocuje wiekszymi
    > oszczednosciami za rok.
    > Ale ... tylko teoretycznie. W praktyce bywa czesto odwrotnie, i to
    > jest kolejna zaleta kredytow :-)

    Oj, to musisz wyjasnic, dlaczego bywa odwrotnie?

    > Myslisz, ze zapropoowalyby obnizenie kieszonkowego, aby za rok
    > pojechac ? :-)
    > Niewatpliwie wychowawcze by bylo ...

    Ostatnio jechałem ze znajomymi na narty.
    Przy pakowaniu wołam pociechy znajomych i mowie, ze na wyjazd maja małe
    kieszonkowe od wuja.
    Dzieci na to, ze maja wszystko i nie potrzebuja dodatkowej kasy na wyjazd.
    Opad mojej szczenki do podłogi. Tak sa wychowywane :)