  • 11. Data: 2003-05-12 18:41:44
    Temat: Re: Raport z Egiptu [dlugie]
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Najdziwniejsze to, ze Millennium przysiega ze od Visa dostaje juz kwote w
    > zlotych i sami nic juz nie przeliczaja, a Sebastian Malarz twierdzi ze to
    > niemozliwe :-)

    Pamietam, jak dwa lata temu bedac w Pradze czeskiej wyplacilem z bankomatu
    chyba 200 koron i na wyciagu zobaczylem kurs wymiany 0,1150, a w Polsce
    tego samego dnia kupilem rano w kantorze 100 koron po 0,1350 PLN/korone.
    Tak wiec na razie nie mam zamiaru rezygnowac z VE Millennium :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 12. Data: 2003-05-12 20:00:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

    > czy to znaczy, ze gornik (np polski) zarabiajacy 700 zl - jest
    > usprawiedliwoeny by krasc i zabijac ?
    > he he - ciekawe usprawiedliwienie, ale reportaz ciekawy

    Ale oni nie kradna ani nie zabijaja :) Zreszta wg 1 z 5 ichniejszych
    przykazan, biedny ma oddawac bogatym 2,5% swoich zarobkow :-D

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-05-12 20:03:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    JaKi wrote:

    > Ale oni nie kradna ani nie zabijaja :)

    Nie może być ;-)))))

    >Zreszta wg 1 z 5 ichniejszych
    > przykazan, biedny ma oddawac bogatym 2,5% swoich zarobkow :-D

    Chyba odwrotnie ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-05-12 20:04:58
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Krab wrote:

    > czy to znaczy, ze gornik (np polski) zarabiajacy 700 zl -

    Jaki górnik zarabia 700 PLN - gdyby tak było nasz budżet miałby się dobrze,
    a tak dopłacamy kupę kasy, bo trochę facetów upodobało sobie kopanie dołków
    w ziemi :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-05-12 20:06:18
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba odwrotnie ?

    A fakt - bogaty biednemu :)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2003-05-12 21:53:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krab wrote:
    > czy to znaczy, ze gornik (np polski) zarabiajacy 700 zl - jest
    > usprawiedliwoeny by krasc i zabijac ?

    A gdzie masz takich gornikow?

  • 17. Data: 2003-05-13 18:44:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > Najdziwniejsze to, ze Millennium przysiega ze od Visa dostaje juz kwote w
    > zlotych i sami nic juz nie przeliczaja, a Sebastian Malarz twierdzi ze to
    > niemozliwe :-)

    Kto dokladnie tak twierdzi? Infolinia? Ludzie w okienku?

    > Egipt chyba zalicza sie jeszcze do strefy EURO

    ???
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2003-05-14 08:03:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

  • 19. Data: 2003-05-14 08:10:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"

    > Kto dokladnie tak twierdzi? Infolinia? Ludzie w okienku?

    pani dyrektor "Centrum Obslugi Klienta i Jakości" z Gdańska
    w dwóch oficjalnych pismach - drugie napisałem bo mi się tez
    zdawało, że się pomyliła ;-))

    > ???

    fakt - to nie ma nic do rzeczy. Kiedyś utkwiła mi w pamięci mapka z krajami
    ktorych waluty MC przelicza na EUR i reszta ktore przelicza przez USD.
    Ogólnie tansze Maestro i jedna jedyna VE Millennium musi miec przyczyne w
    mniejszych prowizjach pobieranych przy okazji przeliczen. Widocznie Visa
    wiecej w ten sposob wyciaga od klientow, i to jak sie okazuje nie sama ale
    dzieli sie tą prowizją z bankami
    *** blad ***

  • 20. Data: 2003-05-14 08:44:07
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiecej w ten sposob wyciaga od klientow, i to jak sie okazuje nie sama ale

    A moze w przypadku VE Millennium to portugalczycy maja jakas specyficzna
    umowe z VISA i w ramach know-how ja "przekazali" Millennium?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia