  • 21. Data: 2003-05-14 16:07:18
    Temat: Re: Raport z Egiptu [dlugie]
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > pani dyrektor "Centrum Obslugi Klienta i Jakości" z Gdańska
    > w dwóch oficjalnych pismach - drugie napisałem bo mi się tez
    > zdawało, że się pomyliła ;-))

    Ciekawe. Normalnie nie ma takiej mozliwosci. Mysle, ze tu tez nie.
    Moze pani dyrektor nie musi wiedziec jak to technicznie wyglada
    - VISA, owszem, obciaza w zlotowkach, ale przy transakcjach w zlotowkach.

    > Ogólnie tansze Maestro i jedna jedyna VE Millennium musi miec przyczyne w
    > mniejszych prowizjach pobieranych przy okazji przeliczen.

    Naturalnie. A dokladnie w roznych kursach sprzedazy dolarow i euro.
    Wystarczy zlodziejski kurs sprzedazy euro przez bank i bedzie taniej
    z VISA i podwojnym przewalutowaniem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 22. Data: 2003-05-15 09:50:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"

    > Ciekawe. Normalnie nie ma takiej mozliwosci. Mysle, ze tu tez nie.
    > Moze pani dyrektor nie musi wiedziec jak to technicznie wyglada
    > - VISA, owszem, obciaza w zlotowkach, ale przy transakcjach w zlotowkach.

    jak SebMal cos wyjasni to dam znac, a sprawa wyszla przy okazji mojej prosby
    zeby podali z jakiej kwoty i waluty przeliczyli zagraniczna operacje karta
    Visa na zlotowki, bo tez mi sie zdawalo ze Visa z operacji zagranicznych nie
    robi zestawienia w zlotowkach.
    Jesli JaKi poprosi Millennium o taka kwote (od Visa) i kurs bankowy
    wyjasniajacy skad takie a nie inne zl obciazyly jego r-k a dostanie
    odpowiedz taka jak ja to bedzie znaczylo ze Visa moze jednak dostarczac
    zlotowki.
    *** blad ***

  • 23. Data: 2003-05-15 13:11:33
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki górnik zarabia 700 PLN - gdyby tak było nasz budżet miałby się
    dobrze,
    > a tak dopłacamy kupę kasy, bo trochę facetów upodobało sobie kopanie
    dołków
    > w ziemi :-D

    Za to inni upodobali sobie "zarządzanie zasobami ludzkimi":-(
    Pierdzą w stołki, wymyślają bzdety, nic pożytecznego nie tworzą, ale
    chodzili do szkół, to wypłata 700 zł *) im się należy:-(

    *) Oczywiście na dzień

  • 24. Data: 2003-05-15 15:01:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    berdycz wrote:

    > Za to inni upodobali sobie "zarządzanie zasobami ludzkimi":-(
    > Pierdzą w stołki, wymyślają bzdety, nic pożytecznego nie tworzą
    /ciach/
    W każdej branży są pasożyty - ale górnicy przeginają pałę - cytat z
    wypowiedzi przedstawiciela gatunku:
    "mam wykształcenie zasadnicze zawodowe górnicze, zawsze byłem górnikiem, u
    nas jest taka rodzinna tradycja, nie będę robił nic innego - nie mam zamiaru
    pracować za 1000 PLN miesięcznie". Jak słyszę coś takiego, to mi się
    scyzoryk w kieszeni otwiera i najchętniej wpuściłabym na Śląsk Margaret
    Tatcher :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-05-15 17:04:37
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > pracować za 1000 PLN miesięcznie". Jak słyszę coś takiego, to mi się
    > scyzoryk w kieszeni otwiera i najchętniej wpuściłabym na Śląsk Margaret

    Ja jestem Ślązak z dziada pradziada. I takie teksty tez mnie wkurzają.
    Dlatego takim delikwentom radzę szybko wrócić na rodzinne czworaki.:-(
    Bo wśród górników najwięcej jest elementu napływowego

  • 26. Data: 2003-05-15 18:39:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > wyjasniajacy skad takie a nie inne zl obciazyly jego r-k a dostanie
    > odpowiedz taka jak ja to bedzie znaczylo ze Visa moze jednak dostarczac

    Do tych bankow do ktorych mam dostep on-line napisze :) BTW - moglbys
    podeslac na priv co im pisales?

    --
    JaKi

  • 27. Data: 2003-05-20 08:13:00
    Temat: Re: Raport z Egiptu [dlugie] - dodatek
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Zrobilem tez symulacje wyplaty 1500 funtow - IMHO ta kwota wystarczy na
    oplate wycieczek fakultatywnych i 1 tydzien pobytu

    Tu juz wyraznie widac ktora karte oplaca sie zabrac ze soba - wygrala VE
    Millenniu, za niia Maestro z Citibanku. Wielkimi przegranymi sa VE Lukas
    Banku u VE z ING BSK

    Nie chce zeby sie rozsypalo wszytslko, wiec polecam plik w Excelu

    www.jarp49.republika.pl/symulacja.xls

    --
    JaKi