  • 1. Data: 2003-05-12 14:21:08
    Temat: jak PKOBP liczy odsetki od kredytu ? - pytanie do zdolnych ...:)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    9.04 mam saldo 16.70
    9.04 wypłacam 50 zł i mam 33.3
    10.04 operacja na -10.81 i mam -44.11
    14.04 wpłacam 459.51 i mam 415.40

    PKO liczy mi dzisiaj, czyli 10.05 , 0.16 zł odsetek
    stopa procentowa to 13.75
    czy ktoś potrafi mi wyjaśnić jak to wyliczyli ? mi w żaden sposób nie chce
    to wyjść

    zakładam, że kredyt jest liczony ok 10 do 10 lub od 9 do 9 dnia miesiąca

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-05-12 14:44:14
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > to wyjść
    >
    > zakładam, że kredyt jest liczony ok 10 do 10 lub od 9 do 9 dnia miesiąca
    =================
    Witaj!!!
    P.T. Twoje zalozenie jest niestety mylne :-(. PKO BP SA nalicza zarowno
    odsetki od P.T. Twojego kapitalu jak i od udzielonego kredytu odnawialnego w
    cyklu od 1-ego do ostatniego dnia miesiaca. Natomiast ich ksiegowanie
    przebiega odrebnie:
    1. 1-ego dnia NASTEPNEGO miesiaca: P.T. Twoje zyski kapitalowe [(-)
    ewentualny podatek Belki, ale jako ODREBNA operacja];
    2. 11-ego dnia NASTEPNEGO miesiaca: odsetki od WYKORZYSTANEGO limitu.

    Pozdrawiam!!!
    PL

  • 3. Data: 2003-05-12 14:45:47
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Dodam jeszcze, iz MUSISZ uwzgledniac date zmiany oprocentowania (w ostatnim
    czasie byl to, chyba, 12 kwietnia).

  • 4. Data: 2003-05-12 15:16:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
> [...]
    >

    > PKO liczy mi dzisiaj, czyli 10.05 , 0.16 zł odsetek
    > stopa procentowa to 13.75
    > czy ktoś potrafi mi wyjaśnić jak to wyliczyli ?

    wychodzi ok 0,08 tak wiec o czyms zapomniales,
    albo stopa od takiego musialaby byc 27%
    albo moze jakis ukryty debecik sie jeszcze trafil (np wyplata czekiem/karta
    z data wsteczna, ktora spowodowalaby dt gdyby zostala zaksiegowana
    natychmiast)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-05-12 16:15:34
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "PL" <p...@p...pl> wrote in message news:b9oc5p$tbh$1@magusz.net...
    > Dodam jeszcze, iz MUSISZ uwzgledniac date zmiany oprocentowania (w
    ostatnim
    > czasie byl to, chyba, 12 kwietnia).

    ok przy tych wszystkich założeniach najprawdopodobniej się zgadza
    w tym przypadku nie chce mi się już dokładnie liczyć, bo miałem pewien ruch
    na rachunku :)

    --
    pozdrawiam
    plusz