  • 11. Data: 2013-06-13 10:24:27
    Temat: Re: RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Jun 2013 09:50:54 -0700 (PDT), w
    <9...@e...g
    ooglegroups.com>, Rafal M
    <r...@g...com> napisał(-a):

    > A to dotyczy tylko nowych kart?
    > Mam KK Polabnkowa Komfortowa i tam jest 72 platnosci rocznie zwalniaja
    > z oplaty.
    > Zadnego nowego TOiP w miedzyczasie nie zauwazylem.
    >
    > O czyms nie wiem?

    A gdzie tą TOiP znalazłeś? Na RajfiPolbank znalazłem tylko oferty i toipy
    nowych kart.
    Mam jakąś pomarańczową KK (bez chipa).

  • 12. Data: 2013-06-13 18:49:12
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Cze, 10:24, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > A gdzie tą TOiP znalazłeś? Na RajfiPolbank znalazłem tylko oferty i toipy
    > nowych kart.
    > Mam jakąś pomarańczową KK (bez chipa).

    Jest w zakladce dokumenty w ofercie KK Komfortowej.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 13. Data: 2013-06-24 16:14:01
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2013-06-12 11:57, luc pisze:

    > Wg TOiP to 0,10% bieżącego zadłużenia - zwrot zmniejszy się do 0,9%

    Od 16 września 2013 będzie to już 0,65%, czyli zwrot zmniejszy się do
    0,35%. Dodatkowo 6,5 zł miesięcznie za ubezpieczenie Bezpieczna karta.

  • 14. Data: 2013-06-24 23:37:13
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-06-24, Dąbrowski <n...@a...pl> wrote:

    > Od 16 września 2013 będzie to już 0,65%, czyli zwrot zmniejszy się do
    > 0,35%. Dodatkowo 6,5 zł miesięcznie za ubezpieczenie Bezpieczna karta.

    Jakieś źródło informacji?

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 15. Data: 2013-06-25 14:03:03
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 16:14:01 UTC+2 użytkownik Dąbrowski napisał:
    > Od 16 wrze�nia 2013 b�dzie to ju� 0,65%, czyli zwrot zmniejszy si� do
    >
    > 0,35%. Dodatkowo 6,5 z� miesi�cznie za ubezpieczenie Bezpieczna karta.

    To 0,65% nie wzięło się przypadkiem z rubryki "Bezpieczna spłata"? Z tego
    ubezpieczenia i z "Bezpieczna karta" można zrezygnować:

    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3039
    5127/Odstąpienie+od+ubezpieczania+Bezpieczna+Karta+i
    +Spłata.pdf

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2013-06-25 15:46:04
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2013-06-25 14:03, luc pisze:

> [...]
    >
    > http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3039
    5127/Odstąpienie+od+ubezpieczania+Bezpieczna+Karta+i

    Jeżeli można zrezygnować to w porządku. W poprawkach do regulaminu,
    które mi przysłano jest to tylko jako nowa pozycja w TOiP. Nie ma nic o
    możliwości rezygnacji.

  • 17. Data: 2013-06-25 15:56:50
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 15:46:04 UTC+2 użytkownik Dąbrowski napisał:

    > Jeżeli można zrezygnować to w porządku. W poprawkach do regulaminu,
    >
    > które mi przysłano jest to tylko jako nowa pozycja w TOiP. Nie ma nic o
    >
    > możliwości rezygnacji.

    zmienili punkt dotyczacy sposobu przewalutowania transakcji zagranicznych?

  • 18. Data: 2013-06-25 18:28:45
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Mon, 24 Jun 2013 16:14:01 +0200, Dąbrowski
    <n...@a...pl> wrote:

    > Od 16 września 2013 będzie to już 0,65%, czyli zwrot zmniejszy się do
    > 0,35%. Dodatkowo 6,5 zł miesięcznie za ubezpieczenie Bezpieczna karta.

    Ja dla odmiany otrzymalem sms o tresci

    Drogi Kliencie dokonaj transakcji swoja karta kredytowa do 7.07 na kwote
    min. 500zl, a otrzymasz do 100 zl zwrotu. Wiecej na
    www.raiffeisenpolbank.com/100zl

    MK

  • 19. Data: 2013-06-26 11:43:05
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 18:28:45 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > www.raiffeisenpolbank.com/100zl

    zeby sie na to zalapac to pewnie trzeba bylo nie placic karta?
    czy jakies inne warunki...;)

  • 20. Data: 2013-06-27 09:09:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 02:43:05 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

> [...]

    Dziady borowe, mnie dali w zeszłym roku tylko 50. :)

    > zeby sie na to zalapac to pewnie trzeba bylo nie placic karta?
    > czy jakies inne warunki...;)

    Pewnie tak, też dostałem ofertę, bo bank wyraził zaniepokojenie faktem, że
    rachunek karty jakiś martwy jest.

    AK