  • 1. Data: 2013-06-12 07:30:24
    Temat: LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W DÓŁ!!!
    Od: m...@g...com

    Witam

    Od dzisiaj lokata Ping-pong w IDEI w dół z 5% na 4,50%.

  • 2. Data: 2013-06-12 08:16:00
    Temat: Re: LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W DÓŁ!!!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Witam
    >
    > Od dzisiaj lokata Ping-pong w IDEI w dół z 5% na 4,50%.

    O, a cóż to za lokata była?
    Jakieś ograniczenia?
    W ogóle można teraz dostać gdzieś coś wiecej niż 4,5% brutto zakładając
    100% gwarancję kapitału?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 3. Data: 2013-06-12 09:01:31
    Temat: Re: LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W D?!!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-12 08:16, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > O, a cóż to za lokata była?

    Jednodniowa (nocna), codziennie trzeba było przelewać na subkonto.
    Dotychczas było 5%.

    > Jakieś ograniczenia?

    1000 - 20 000zł

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-06-12 10:58:25
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > Jakieś ograniczenia?
    > W ogóle można teraz dostać gdzieś coś wiecej niż 4,5% brutto
    > zakładając 100% gwarancję kapitału?

    http://noblebank.pl/produkty/depozyty/lokata-na-otwa
    rcie

    konto platne 99zl ale styknie przelac 12000 (minium, w jednym przelewie) z poza
    grupy getin noble banku na ROR i oplaty nie ma. Wiecej nie znajdziesz.

  • 5. Data: 2013-06-12 11:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jednodniowa (nocna), codziennie trzeba było przelewać na subkonto.
    > Dotychczas było 5%.

    > 1000 - 20 000zł

    Czyli nieopłacalna biorac pod uwage zyski vs nakłady pracy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 6. Data: 2013-06-12 11:56:13
    Od: m...@g...com

    twierdzisz ze nieopłacalna - to gratuluję

    to daj mi codziennie 2 zł na czysto - a jeśli dla ciebie to mało i nieopłacalne (z 1
    kliknięcie) to trudno

  • 7. Data: 2013-06-12 12:09:42
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-12 11:56, m...@g...com pisze:
    > twierdzisz ze nieopłacalna - to gratuluję
    >
    > to daj mi codziennie 2 zł na czysto - a jeśli dla ciebie to mało i nieopłacalne (z
    1 kliknięcie) to trudno

    raczej 24 gr codziennie, kolega Budzik miał na myśli różnicę między
    pingpongiem a np inną lokatą z miesięczną kapitalizacją

    Te 24 gr to dzienna różnica w porównaniu np. konta oszczędnościowego w
    Mille, które jest teraz w promocji na 4% przez 3 m-ce

    http://ilokaty.info/porownanie-lokat/

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2013-06-12 12:25:32
    Od: m...@g...com

    ale w millenium zamrażasz środki na 3 m-ce

    kapitalizacja na koniec okresu

    czyli znacznie gorsza ta lokata a ping pong klikam i 2 zł na czyto wpada codziennie

  • 9. Data: 2013-06-12 12:37:23
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-12 12:25, m...@g...com pisze:
    > ale w millenium zamrażasz środki na 3 m-ce

    w przypadku konta oszczędnościowego 1 wypłata w miesiącu gratis

    > kapitalizacja na koniec okresu

    na koniec każdego m-ca

    > czyli znacznie gorsza ta lokata a ping pong klikam i 2 zł na czyto wpada codziennie

    no jak za parę dni jest ci kasa potrzebna to można sobie poklikać, a tak
    to nie warto zachodu moim zdaniem

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2013-06-12 13:21:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m...@g...com napisał(a) :
    > twierdzisz ze nieopłacalna - to gratuluję
    >
    > to daj mi codziennie 2 zł na czysto - a jeśli dla ciebie to mało i nieopłacalne (z
    1 kliknięcie) to trudno

    No paczpan. Mój system komputerowy jest przestarzały. Żeby zrobić
    operację w banku muszę wklepać ileśtam znaków loginu, potem ileśtam
    znaków hasła, itd. itp.

    Konto Oszczędnościowe w Meritum 4,1%. Fakt, że też 1 wypłata w
    miesiącu gratis, ale nie muszę codziennie logować się klepać w
    klawiaturę, czy męczyć myszę.

    Koszt w ING przewyższa zysk.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF