  • 1. Data: 2013-06-12 10:36:38
    Temat: Maturzyści Giertycha dostali pracę w Alior Sync.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Pisałem o tym przed chwilą w wątku o innym banku, więc żeby
    uporządkować to we właściwym to powtarzam.

    W Alior Sync pracują tłumoki o inteligencji mniej rozgarniętego
    trzecioklasisty.
    Składałem reklamacje na wysokość money back w kwietniu i marcu.
    Właśnie dostałem odpowiedź w której obie reklamacje przemieszano,
    połączono, i radośnie zakomunikowano mi, że 5% od kwoty 15,15zł to
    0,83zł. Tego to nawet maturzyści giertychowscy by nie wymyślili.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 2. Data: 2013-06-12 11:13:16
    Od: matebe <m...@g...com>

    być może to kwota wraz z odsetkami

  • 3. Data: 2013-06-12 15:50:30
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >
    > połączono, i radośnie zakomunikowano mi, że 5% od kwoty 15,15zł to
    >
    > 0,83zł. Tego to nawet maturzyści giertychowscy by nie wymyślili.
    A te 15,15 to jednorazowa płatnośc czy kilka mniejszych było?

  • 4. Data: 2013-06-12 16:16:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

    > A te 15,15 to jednorazowa płatnośc czy kilka mniejszych było?

    Zwrot płatności. Jednej. W USD.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 5. Data: 2013-06-12 16:18:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Zwrot płatności. Jednej. W USD.

    kurs sie zmienil?

  • 6. Data: 2013-06-12 17:09:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :

    > kurs sie zmienil?

    Na 100%. Regulamin money back nic nie mówi o zmianach kursów w
    przypadku zakupu w obcej walucie. W swoim liście jasno piszą o
    potrąconym MB 0.83 PLN i kwocie zwrotu 15.15 PLN.
    Zresztą nawet gdyby coś z tym było, to dziwne to wyliczenia. Zwrot
    USD liczą po kursie obecnym, a zwrot MB wg kursu USD z momentu
    zakupu. No dobra, sprawdziłem. I tak się nie zgadza o kilka groszy,
    jeśli weźmiemy kurs z dnia zaksięgowania zakupu :-D

    A takie babole w drugim liście dostałem:
    - "zaokrąglenia" MB do pełnych złotych w dół
    - niezgadzające się grosze
    - niezgadzająca się, na moją niekorzyść, o kilkanaście złotych,
    kwota wypłaconych MB od tych operacji wyszczególnionych w ich liście.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 7. Data: 2013-06-13 18:24:59
    Od: kalkulator <e...@g...com>

    ale jeśli dobrze liczę to zarobiłeś 6 groszy? to pewnie wynika za zmiany kursu, więc
    jest dobrze ;)

  • 8. Data: 2013-06-13 21:28:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    kalkulator napisał(a) :
    > ale jeśli dobrze liczę to zarobiłeś 6 groszy? to pewnie wynika za zmiany kursu,
    więc jest dobrze ;)

    Nie bałdzo. Niżej napisałem, że to była wycofana transakcja, więc to
    mnie orżnęli na parę groszy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF