  • 1. Data: 2013-06-11 20:24:26
    Temat: Meritum - rozliczenie lokaty
    Od: S <a...@w...pl>

    A to ciekawostka... Jest 11.06 godz. 20:20, wchodzę sobie na konto w
    Meritum, a tu rozliczenie lokaty z datą księgowania 12.06 w historii
    rachunku. Zatem przelewam sobie jeszcze dziś na KO. Przelew
    przychodzi... i zdaje się, iż odsetki dostałem za dziś jeszcze na
    lokacie i dostanę za 11.06 na KO. Czyżby podwójne oprocentowanie tego
    samego wkładu?
    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-06-11 20:27:58
    Temat: Re: Meritum - rozliczenie lokaty
    Od: S <a...@w...pl>

    Dodam, że lokaty - mimo powrotu środków na ROR - nie zostały zerwane i
    wiszą w systemie, więc podaje mi w sumie dostępnych środków x2.

  • 3. Data: 2013-06-11 20:53:40
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-11 20:24, S pisze:
> [...]
    > przychodzi... i zdaje się, iż odsetki dostałem za dziś jeszcze na
    > lokacie i dostanę za 11.06 na KO. Czyżby podwójne oprocentowanie tego

    Na 99% przelew na KO zostanie zaksięgowany z datą 12.06

  • 4. Data: 2013-06-11 21:15:00
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-11 20:53, osa pisze:
    > Na 99% przelew na KO zostanie zaksięgowany z datą 12.06

    Masz rację. Przelew przychodzący już jest w historii, ale księgowany na
    jutro czyli 12.06. A ciekawe czy z ROR dałoby się kartą pociągnąć
    jeszcze dziś pieniądze z lokaty... Po 20-stej banki zamknięte, ale są
    wpłatomaty ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-06-11 21:17:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > dziś pieniądze z lokaty... Po 20-stej banki zamknięte, ale są wpłatomaty

    Na 90% by się dało.

  • 6. Data: 2013-06-11 21:20:25
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-11 21:15, S pisze:

> [...]
    > jutro czyli 12.06. A ciekawe czy z ROR dałoby się kartą pociągnąć
    > jeszcze dziś pieniądze z lokaty... Po 20-stej banki zamknięte, ale są

    Też się kiedyś zastanawiałem czy bankomat w konfrontacji z ich systemem
    ma jeszcze dziś czy już jutro i kasę da ;)

  • 7. Data: 2013-06-11 21:21:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "osa" napisał w wiadomości grup

    > Też się kiedyś zastanawiałem czy bankomat w konfrontacji z ich systemem ma
    > jeszcze dziś czy już jutro i kasę da ;)

    A jest tam w tym banku coś jak "saldo dostępne"?

    Bo jak ono jest niezerowe, to bankomat powinien wypłacić...

  • 8. Data: 2013-06-11 21:29:19
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-11 21:21, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "osa" napisał w wiadomości grup

    > A jest tam w tym banku coś jak "saldo dostępne"?
    >
    > Bo jak ono jest niezerowe, to bankomat powinien wypłacić...

    Nie wiem bo nie mam już (ale bardziej jeszcze) konta. Obawiam się
    jednak, że 'saldo dostępne' może być też na 'jutro' bo ich system po 20.
    jest już chyba w przyszłości ;)

  • 9. Data: 2013-06-11 21:33:42
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-11 21:21, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "osa" napisał w wiadomości grup

    > A jest tam w tym banku coś jak "saldo dostępne"?
    >
    > Bo jak ono jest niezerowe, to bankomat powinien wypłacić...

    Dostępna jest kwota z lokat wraz z odsetkami. Właśnie dlatego udało się
    zrobić przelew na KO, bowiem saldo było dodatnie. Tylko daty jutrzejsze.
    Zrobienie przelewu zewnętrznego nie miałoby oczywiście sensu, bo i tak
    jutro dopiero wyszedłby z Meritum. Więc chyba tylko w grę karta może
    wchodzić.

    Niemniej... zaczynają mnie niepokoić te wszystkie systemy bankowe -
    Meritum robi sobie wycieczki do przyszłości, Millenium przyznaje, że
    mieli błąd w systemie, który naliczał cashback, komuś tam zły % na KO,
    Idea raz na jakiś czas albo nie zwraca środków z ping-ponga, albo ma
    problem z synchronizacją salda z historią, do tego mBank nowy też
    niekoniecznie sprawnie działa... no co za licho?

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-06-12 09:18:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    osa napisał(a) :

    > Nie wiem bo nie mam już (ale bardziej jeszcze) konta. Obawiam się
    > jednak, że 'saldo dostępne' może być też na 'jutro' bo ich system po 20.
    > jest już chyba w przyszłości ;)

    Bo jutro to dziś. Tyle że jutro ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF