  • 1. Data: 2013-06-12 10:21:17
    Temat: RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Właśnie widzę, że w TOiP opłata roczna za KK Visę to ok. 80zł, a warunki jakoś
    mocno się wyśrubowały.

    Mam jeszcze KK z Polbanku -- te nowe warunki też ją obejmują?
    Jakoś mało opłacalna się ta karta stała jako druga KK.

  • 2. Data: 2013-06-12 10:59:51
    Temat: Re: RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:21:17 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
> [...]
    >

    > Mam jeszcze KK z Polbanku -- te nowe warunki też ją obejmują?
    >
    > Jakoś mało opłacalna się ta karta stała jako druga KK.

    Teraz mają ciekawą promocję - za wydanie i użytkowanie (dożywotnio) karty Komfortowej
    lub Prestiżowej - 0 pln. Wniosek składasz przez Internet.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-06-12 11:01:08
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:59:51 UTC+2 użytkownik luc napisał:

    > Teraz mają ciekawą promocję - za wydanie i użytkowanie (dożywotnio) karty
    Komfortowej lub Prestiżowej - 0 pln. Wniosek składasz przez Internet.

    O sorry - w regulaminie piszą, że:
    =====================
    W promocji nie biorą udziału osoby, które posiadają lub posiadały w okresie 3
    miesięcy przed rozpoczęciem promocji kartę kredytową wydaną przez Raiffeisen Bank
    Polska S.A.
    =====================

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-06-12 11:21:44
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-06-12, luc <b...@g...de> wrote:

    > Teraz mają ciekawą promocję - za wydanie i użytkowanie (dożywotnio) karty
    Komfortowej lub Prestiżowej - 0 pln. Wniosek składasz przez Internet.

    Jest jedno 'ale'... Płatne co miesiąc obowiązkowe ubezpieczenie na
    życie.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 5. Data: 2013-06-12 11:57:21
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 11:21:44 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

    > Jest jedno 'ale'... Płatne co miesiąc obowiązkowe ubezpieczenie na
    >
    > życie.

    Wg TOiP to 0,10% bieżącego zadłużenia - zwrot zmniejszy się do 0,9%

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2013-06-12 13:02:26
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:21:17 UTC+2 użytkownik rad napisał:
> [...]
    > Mam jeszcze KK z Polbanku -- te nowe warunki też ją obejmują?
    > Jakoś mało opłacalna się ta karta stała jako druga KK.

    Ja mam dawna KK Polbank-Era.
    Cza zrobic 72 transakcje rocznie lub jakas tam kwote (cos ponad 10tys.), wtedy jest
    bezplatna.

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2013-06-12 13:17:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Jun 2013 04:02:26 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, ls <l...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Ja mam dawna KK Polbank-Era.
    > Cza zrobic 72 transakcje rocznie lub jakas tam kwote (cos ponad 10tys.), wtedy jest
    bezplatna.

    Teraz w regulaminie zwykłej KK nie ma liczby transakcji, za to jest 1,5kPLN
    miesięcznie. Dużo -- nawet bardzo dużo.

  • 8. Data: 2013-06-12 16:37:46
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2013 10:21:17 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam jeszcze KK z Polbanku -- te nowe warunki też ją obejmują?
    > Jakoś mało opłacalna się ta karta stała jako druga KK.

    Kilka miesięcy temu usiłowałam rozstać się z tą kartą.
    Zastosowali taktykę Citka - zwolnili mnie z opłaty (tylko na rok).

    Teraz w zamiarze tylko się ugruntowałam, bo rajfi zaczał mnie spamować
    smsami czego Polbank był uprzejmy nie robić, a akurat tej karty aż tak
    bardzo nie potrzebuję.
    Więc albo wytarguję zwolnienie dożywotnie, albo się z nimi pożegnam.

    Możesz spróbować się z nimi rozstać - może też uda Ci się coś ugrać o
    ile nic im się w polityce nie zmieniło :)

    --
    Imka

  • 9. Data: 2013-06-12 18:50:54
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Cze, 10:21, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mam jeszcze KK z Polbanku -- te nowe warunki też ją obejmują?
    > Jakoś mało opłacalna się ta karta stała jako druga KK.

    A to dotyczy tylko nowych kart?
    Mam KK Polabnkowa Komfortowa i tam jest 72 platnosci rocznie zwalniaja
    z oplaty.
    Zadnego nowego TOiP w miedzyczasie nie zauwazylem.

    O czyms nie wiem?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2013-06-12 23:31:46
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Cze, 13:17, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Teraz w regulaminie zwykłej KK nie ma liczby transakcji, za to jest 1,5kPLN
    > miesięcznie. Dużo -- nawet bardzo dużo.
    To dotyczy kart przejetych z 'Rajfiego'.

    KK dawnego Polbanku bez zmian, przynajmniej na razie, ale z tego co mi
    mowili to karty z bylego Polbanku maja byc glownym trzonem oferty,
    mozna je tez oczywiscie nadal zamawiac.