  • 1. Data: 2012-10-17 08:02:39
    Temat: Raiffeisen - ponowna wysyłka kart
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Trzyma jeszcze ktoś wiśniowe konto z raiffi?? Oczywiście w wariancie bez
    karty ;-))

    Właśnie dostałem takie info przez pocztę wewnętrzną

    Drogi Kliencie,
    informujemy, że w dniu 15.10.12 została wysłana do Ciebie karta debetowa
    MasterCard z mikroprocesorem. Kartę należy aktywować korzystając z
    systemu bankowości internetowej R-Online lub dzwoniąc do Centrum
    Telefonicznego, a nastepnie nadać własny numer PIN.
    Przypominamy, że wprowadzenie numeru PIN może być konieczne do
    potwierdzania transakcji dokonywanych kartą.

    Aktywuj kartę i korzystaj z wielu zniżek i promocji!
    W przypadku nieotrzymania wspomnianej przesyłki w ciągu 14 dni od dnia
    otrzymania niniejszego zawiadomienia, prosimy o kontakt z bankiem.

    Z pozdrowieniami,
    Raiffeisen Bank Polska S.A.

    A przecież dzwoniłem, prosiłem, aby nie wysyłali ponownie karty hehehe

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-10-17 09:08:21
    Temat: Re: Raiffeisen - ponowna wysyłka kart
    Od: woody <w...@l...home.pl>

    W dniu środa, 17 października 2012 08:02:36 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
    > Witam Trzyma jeszcze ktoś wiśniowe konto z raiffi??

    Ja jeszcze mam ;) Karte rowniez, ale nieaktywna. Dotychczas nic nie pobrali :)

    --
    woody

  • 3. Data: 2012-10-17 19:10:00
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 08:02:39 +0200, lolekanabolek napisał(a):

> [...]

    > MasterCard z mikroprocesorem.

    > A przecież dzwoniłem, prosiłem, aby nie wysyłali ponownie karty hehehe

    Konto mam, karty od dawna nie ma (i zastrzegłem, że nie chcę nowej),
    podobnej wiadomości brak :) Muszę wreszcie zadzwonić i zamknąć to
    nieszczęsne konto.

    AK

  • 4. Data: 2012-10-18 07:58:37
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-17 19:10, Andrzej Kubiak pisze:

    > Konto mam, karty od dawna nie ma (i zastrzegłem, że nie chcę nowej),
    > podobnej wiadomości brak :)

    a myślisz, że ja tak nie zrobiłem?? Podczas rozmowy wyraźnie
    zaznaczyłem, aby nie wznawiali karty

    > Muszę wreszcie zadzwonić i zamknąć to
    > nieszczęsne konto.

    chyba pójdę w twoje ślady

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2012-10-18 09:20:35
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > a myślisz, że ja tak nie zrobiłem?? Podczas rozmowy wyraźnie zaznaczyłem,
    > aby nie wznawiali karty

    ZTCW, tnz. co dowiedzialem sie od pani w gdanskim oddziale,
    to karta NIE JEST ODNAWIANA Z AUTOMATU.

    Ja wlasnie tak zrobilem - zastrzeglem karte w serwisie www i koniec.
    Z miesiac-dwa pozniej wyplacajac noca gotowke z bankomatu
    popierdzielily mi sie karty i wlozylem ta z rajfajzena,
    no i juz nie posiadam jej fizycznie :).

  • 6. Data: 2012-10-18 11:48:07
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 09:20:35 +0200, Q napisał(a):

    > ZTCW, tnz. co dowiedzialem sie od pani w gdanskim oddziale,
    > to karta NIE JEST ODNAWIANA Z AUTOMATU.

    No właśnie sęk w tym, że regulamin zaprzecza paniom z oddziału i z
    infolinii. Panom zresztą pewnie też.

    AK

  • 7. Data: 2012-10-18 14:27:34
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > No właśnie sęk w tym, że regulamin zaprzecza paniom z oddziału i z
    > infolinii. Panom zresztą pewnie też.

    Niestety musze sie z tym zgodzic :).

  • 8. Data: 2012-10-20 11:48:15
    Od: Zibo <z...@g...com>

    Ja zazwyczaj w takich przypadkach wypowiadam umowę o kartę. Ostatnio tak zrobiłem w
    Meritum. Pan był dość zdziwiony i nie miał odpowiedniego formularza więc kazał
    trzasnąć wypowiedzenie na gołej kartce. No to trzasnąłem. Mam potwierdzenie i trzymam
    na wszelki wypadek