  • 1. Data: 2012-10-17 09:57:35
    Temat: Gdzie więcej niż 6,6?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Z racji tego że 6,6 to już prawie diabelne oprocentowanie, zapytuję, czy
    ktoś obecnie daje więcej?

    Wymagania:
    - bez limitów kwotowych górnych
    - BFG (na razie polisolokaty odpuszczę)
    - okres 12-18 miesięcy

  • 2. Data: 2012-10-17 11:10:08
    Temat: Re: Gdzie więcej niż 6,6?
    Od: b...@w...pl

    W dniu środa, 17 października 2012 09:58:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Z racji tego �e 6,6 to ju� prawie diabelne oprocentowanie, zapytuj�, czy
    >
    > kto� obecnie daje wi�cej?
    >

    > Wymagania:
    >
    > - bez limit�w kwotowych g�rnych
    >
    > - BFG (na razie polisolokaty odpuszczďż˝)
    >
    > - okres 12-18 miesi�cy

    santander ma 6.7 na 12m

  • 3. Data: 2012-10-17 11:19:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Budzik wrote:
    > Z racji tego że 6,6 to już prawie diabelne oprocentowanie, zapytuję,
    > czy ktoś obecnie daje więcej?

    sync 7.5 na rekomendacyjnej lokacie (4mc)

  • 4. Data: 2012-10-17 12:45:14
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-10-17 09:57, Budzik pisze:
    > Z racji tego że 6,6 to już prawie diabelne oprocentowanie, zapytuję, czy
> [...]

    IdeaBank ma lokatę Idealną Plus - to taka pół polisolokata - lokata na
    cały kapitał z oprocentowaniem 0,1%,a polisa na oprocentowanie - więc
    masz BFG na kapitał.

    Paweł

  • 5. Data: 2012-10-17 12:57:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Papkin s...@s...net ...

    > sync 7.5 na rekomendacyjnej lokacie (4mc)

    hmm
    i wszystkie pozostałe warunki spełnia?
    Bo wydaje mi się, że:
    - jest tam limit 25.000 (ale to z głowy wiec moge sie mylić)
    - 4 miesiace to jednak sporo mniej niz 12-18

  • 6. Data: 2012-10-17 13:57:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Paweł Muszyński "pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org ...

    > IdeaBank ma lokatę Idealną Plus - to taka pół polisolokata - lokata na
    > cały kapitał z oprocentowaniem 0,1%,a polisa na oprocentowanie - więc
    > masz BFG na kapitał.

    świetna oferta - chyba obecnie najlepsza na taki długi okres.
    Daja 7,1 (wyczytałem ze jeszcze niedawno dawali 7,5. :(
    Oczywiście 7,1 wirtualne, de facto jest to 5,75 ale od "odsetek" nie płaci
    się belki.

    Lokaty jednodniowe z zaokrągleniem rozpowszechniały się zaskakująco długo,
    ciekawe jak będzie w przypadku tego typu produktów.

  • 7. Data: 2012-10-17 14:14:31
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    wiadomości news:XnsA0EF7D17859ABbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > i wszystkie pozostałe warunki spełnia?
    > Bo wydaje mi się, że:
    > - jest tam limit 25.000 (ale to z głowy wiec moge sie mylić)

    Jest limit 100 000 PLN.

    Jarek

  • 8. Data: 2012-10-17 21:29:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Lokaty jednodniowe z zaokrągleniem rozpowszechniały się zaskakująco długo,
    > ciekawe jak będzie w przypadku tego typu produktów.

    w GNB dostaniesz 7% na poliso-lokacie, co prawda oferta tylko
    stacjonarna, ale można założyć i korespondencyjnie ;-)

    7% na 12 m-cy (lub dłużej) co daje 5,67% netto

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2012-10-18 10:57:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > w GNB dostaniesz 7% na poliso-lokacie, co prawda oferta tylko
    > stacjonarna, ale można założyć i korespondencyjnie ;-)
    >
    > 7% na 12 m-cy (lub dłużej) co daje 5,67% netto

    niezła oferta ale nadal gorsza od IDEA BANK.

    Idea daje 7,1 (5,75)
    Dodatkowo łączy lokatę z polisolokatą, więc jest ochrona BFG.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 10. Data: 2012-10-18 11:54:42
    Od: Pawel <p...@g...com>

    "Daje" rozumiem tylko na telefon, bo nigdzie na ich stronach na ma informacji o takim
    produkcie, ani tez nie ma mozliwosci wyboru takiej opcji w systemie transakcyjnym.
    Jesli wszystko jest ok i tak jak idea to opisuje to dlaczego nie jest to "oficjalne"?