  • 1. Data: 2004-04-24 22:31:54
    Temat: [Raiffeisen] Dziwna propozycja
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Witam,

    Przedwczoraj zadzwonil do mnie pracownik Raiffeisen Bank Polska S. A. i
    zaproponowal udzial w grupie dyskusyjnej, ale takiej - jak wynikalo z
    rozmowy - w realu, w miejscu zorganizowanym przez bank. Udzial w takiej
    dsykusji mial byc odplatny, a dyskusja miala dotyczyc oceny potwierdzen i
    innych dokumentow przesylanych klientom przez bank. Wydalo mi sie to o tyle
    dziwne, ze na temat dokumentow przesylanych przez bank nie mam kompletnie
    nic do powiedzenia, o czym z latwoscia mozna sie przekonac obserwujac
    czynnosci dokonywane na posiadanych przeze mnie rachunkach (mam konto
    lokacyjne, na ktorym przez dwa i pol roku dokonalem czterech transakcji i
    karte kredytowa od dwoch miesiecy). Z drugiej strony nie bardzo mi sie chce
    wierzyc, ze jak bank ma ochote pokryc koszty jakiejs wymiany pogladow, to
    rozmowcow dobiera w sposob calkowicie losowy.

    Moze ktos wie, albo domysla sie o co w tym wszystkim chodzi.
    Serdecznie dziekuje za wszelkie sugestie.

    Grzegorz

    PS. Oczywiscie odmowilem.

  • 2. Data: 2004-04-24 22:58:49
    Temat: Re: [Raiffeisen] Dziwna propozycja
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moze ktos wie, albo domysla sie o co w tym wszystkim chodzi.
    > Serdecznie dziekuje za wszelkie sugestie.

    Mi ponad rok temu bank Millennium zaproponowal cos podobnego. Dyskusja dla
    posiadaczy rachunkow Millepensja. Akurat bylem na wyjezdzie, bo tak chetnie
    bym sie przeszedl. Zawsze mozna porozmawiac, przedstawic jakies swoje
    sugestie itd. w sumie ciekawa inicjatywa.

    Pozdr,
    Leo

  • 3. Data: 2004-04-25 00:20:11
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisał w wiadomości
    > bym sie przeszedl. Zawsze mozna porozmawiac, przedstawic jakies swoje
    > sugestie itd. w sumie ciekawa inicjatywa.

    A centrala banku i tak zrobi po swojemu ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-04-25 01:13:45
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A centrala banku i tak zrobi po swojemu ;]

    Mysle jednak, ze pomalu bedzie sie to zmieniac na korzysc klienta...

    Pozdr,
    Leo

  • 5. Data: 2004-04-25 05:01:02
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Apr 2004 00:31:54 +0200,
    osoba podpisana: Beniowa <p...@...odpowiedz.in.public>
    napisała:
> [...]
    > innych dokumentow przesylanych klientom przez bank. Wydalo mi sie to o tyle

    Do mnie tez dzwonili. Zgodziłem się, po czym się okazało, że i tak nic z
    tego bo mam tylko konto lokacyjne i KK, a potrzbne jest posiadanie Konta
    osobistego. Nie mogli sobie sami sprawdzić zaoszczędzieli mi na komórce?
    Inna sprawa, że jeśli dobrze zrozumiałem to chodziło o ocenę papierków
    (wyciagi, potwierdzenia) oraz trybu ich uzyskania przez bank. A ja
    chętniej bym zgłosił swoje uwagi do r-onlilne. Ale nie ma bardzo jak.

    A propozycja nie jest dziwna. Co jakiś czas banki robią takie rzeczy. Ja
    np. brałęm udział w dyskusji nad ePKO (i tu prezesi zrobili po swojemu)
    oraz mBanku (ale nawet nie pamiętam o co chodziło)

    KJ

    --
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 6. Data: 2004-04-25 08:01:04
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Moze ktos wie, albo domysla sie o co w tym wszystkim chodzi.

    Typowe badanie focusowe jako badanie lub czesc badan marketingowych.
    Czesto wstep do dalszych prac nad ocena produktu/uslugi przez klienta,
    mozliwych modyfikacjach, ew. zapotrzebowania itp.itd.

    Za focusy zawsze sie placi (20-100 zl srednio) bo tak sobie pogadac
    to wiekszosc woli przy piwku :-). Nie placi sie tylko prawdziwym
    VIPom, stosujac inne zachety motywacyjne :-)

    > Serdecznie dziekuje za wszelkie sugestie.
    > PS. Oczywiscie odmowilem.

    Ja bym chetnie poszedl, chocby w celu zobaczenia sposobu prowadzenia
    badania :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2004-04-25 08:42:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > np. brałęm udział w dyskusji nad ePKO (i tu prezesi zrobili po
    > swojemu) oraz mBanku (ale nawet nie pamiętam o co chodziło)

    Badanie focusowe (zogniskowany wywiad grupowy).
    Trzeba bylo isc, zwlaszcza ze placili - fajna zabawa!

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-04-25 09:21:32
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Badanie focusowe (zogniskowany wywiad grupowy).
    > Trzeba bylo isc, zwlaszcza ze placili - fajna zabawa!

    Amra, czytaj ze zrozumieniem .
    Zgodziłem się, po czym z dyskusji wynikło, ze skoro nie mam konta
    osobistego to się nie kwalifikuję. Nie mogli tego wcześniej sprawdzić?
    KJ

  • 9. Data: 2004-04-25 09:31:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 25 Apr 2004 00:31:54 +0200, "Beniowa"

    >Witam,
    >
    >PS. Oczywiscie odmowilem.

    Czyli masz za dużo pieniędzy?
    --