  • 1. Data: 2004-04-24 16:58:53
    Temat: Bank pocztowy
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Niestety, Bank pocztowy nie jest połączony on-line ze wszystkimi urzędami
    pocztowymi w Polsce.
    Przy wpłacie na konto GIRO w urzędzie pocztowym, przelew idzie minimum 3
    dni.
    Autoryzacje wypłat odbywają się drogą telefoniczną lub faxową.

    Pozdr
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-04-26 06:50:51
    Temat: Re: Bank pocztowy
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    minimum 3
    > dni.
    > Autoryzacje wypłat odbywają się drogą telefoniczną lub faxową.

    A obiecywali bankowość internetową, własną sieć bankomatów... Żegnaj
    Banku Pocztowy! Tydzień temu wysłałem rezygnację.

    Grzexs