  • 1. Data: 2004-04-25 07:57:03
    Temat: Pytanie o PayPal
    Od: "s-master" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Na czym polega system płatności PayPal? Czy jest to wygodny i bezpieczny
    sposób płacenia? I czy jest on dostępny w Polsce?

  • 2. Data: 2004-04-25 08:53:29
    Temat: Re: Pytanie o PayPal
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    s-master wrote:
    > Na czym polega system płatności PayPal? Czy jest to wygodny i bezpieczny
    > sposób płacenia? I czy jest on dostępny w Polsce?
    na tym samym co payu w Polsce.
    Nie jest dostępny w Polsce.

  • 3. Data: 2004-04-25 12:30:37
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    Witam
    Paypal nie jest dostępny dla posiadaczy polskich kont i kart kredytowych,
    ale jeśli chcesz coś kupić i zapłacić za pośrednictwem Paypal chętnie moge
    pomóc, posiadam aktywne konto w paypal, ebay, ubid.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2004-04-25 12:48:02
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    Użytkownik "s-master" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Na czym polega system płatności PayPal? Czy jest to wygodny i bezpieczny
    > sposób płacenia? I czy jest on dostępny w Polsce?

    Nie jest dostępny, ale PayPal ma podobno wkrótce wejść do Polski.
    PW

  • 5. Data: 2004-04-25 14:31:59
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Pawel Wimmer wrote:

    > Nie jest dostępny, ale PayPal ma podobno wkrótce wejść do Polski.

    PayPal jak narazie się do Polski nie wybiera.

  • 6. Data: 2004-04-25 16:31:32
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > PayPal jak narazie się do Polski nie wybiera.

    W GW stało, że wejdzie do Polski jeszcze zimą. Ale na razie nie wszedł -
    trzeba poczekać.
    PW

  • 7. Data: 2004-04-25 17:33:33
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Pawel Wimmer wrote:

    > W GW stało, że wejdzie do Polski jeszcze zimą. Ale na razie nie
    > wszedł - trzeba poczekać.

    Pierwszy raz napisałem do Paypal czy można będzie korzystać z ich usług z
    Polski chyba w 1996 albo 1997. W zeszłym tysiącleciu na pewno ;-). Odpisało
    mi że oni nad tym "working hard". I jak słyszę - dalej tak odpisują, więc
    gazetami bym się nie przejmował.

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-04-25 18:15:00
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:
    > Pierwszy raz napisa??em do Paypal czy mo??na b??dzie korzysta?? z ich us??ug z
    > Polski chyba w 1996 albo 1997. W zesz??ym tysi??cleciu na pewno ;-). Odpisa??o
    > mi ??e oni nad tym "working hard". I jak s??ysz?? - dalej tak odpisuj??, wi??c
    > gazetami bym si?? nie przejmowa??.

    "Working hard" to oni chyba nad okradaniem swoich klientow.
    http://www.paypalwarning.com/
    http://www.nopaypal.com/

    Trzymac sie od nich z daleka, korzystajcie lepiej z
    http://www.pecunix.com/ Wygoda zabezpieczen przebija jakikolwiek polski
    bank: bez tokena, czy kart kodow, ale za to trzy poziomy dostepu (pelny,
    z dowolnie ustalanym limitem przelewow, oraz read-only), do kazdego
    mozna nielazeznie zdefiniowac zakresy numerow IP ktore maja badz nie
    maja dostepu, przy logowaniu podaje sie tylko 4 losowo wybrane znaki z
    16 zakowego hasla, mozliwosc wymogu autentykacji kluczem.
    Konto denominowane w gramach zlota, anonimowe. http://open2exchange.com
    zapewnia natychmiastowa wymiane waluty z innymi providerami zlota,
    aczkolwiek z 5 istniejacych, Pecunix jest bezsprzecznie najlepszy, biorac
    pod uwage zabezpieczenia, wygode, polityke serwisu i oplaty.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 9. Data: 2004-04-25 18:36:16
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Z tego co wiem to PayPalem rzadzi teraz eBay i pewnie oni zadecyduja.

    Uslyszalem wlasnie w radiu ze Ebay bije rekordy finansowe i ma juz ponad 100
    000 000 uzytkowników.

    Prowadzili tez duza kampanie reklamowa w Niemczech.

    Patek

  • 10. Data: 2004-04-25 20:12:42
    Od: "dk" <d...@u...to.toya.net.pl>

    Miernik wrote:

> [...]
    > read-only), do kazdego mozna nielazeznie zdefiniowac zakresy numerow
    > IP ktore maja badz nie maja dostepu, przy logowaniu podaje sie tylko
    Tylko kto na ebay akceptuje taka forme platnosci???

    --
    Daniel