  • 11. Data: 2003-02-21 10:47:38
    Temat: Re: Rachunki bankowe TPSA
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > A to dziwne, bo u mnie od razu nastapila zmiana na numer f-ry. Jest
    > to dla mnie wygodniejsze niz poprzednio, gdyz przywoluje sobie w
    > pelni wypelniony wzor przelewu, zmieniam kwote i jedna cyfre w
    > szczeg. platnosci i voila :-)

    Sprostowanie, a w zasadzie uzupelnienie poprzedniej informacji :-)

    Po obejrzeniu faktury pod swiatlo :-) okazalo sie, ze ponownie zmieniono mi
    NUMER ABONENTA. Czyli jest to trzeci numer abonenta w ciagu ostatnich trzech
    miesiecy :) Pierwszy raz zmieniono go z okazji "seratyzacji" systemu, a
    teraz...

    numer rachunku rzeczywiscie zawiera CZESC numeru abonenta. Ciekawe, co sie
    stalo z pozostala czescia...

    Nieustajaco zdrowia...

    M.

  • 12. Data: 2003-02-21 10:49:30
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Polecenie Zaplaty sie klania :)

    Co do PZ w przypadku prowadzenia DG i zaplaty z konta firmowego, mam pewne
    obawy...
    Przynajmniej, jesli chodzi o TE FIRME
    :-(

    M.

  • 13. Data: 2003-02-21 10:52:43
    Od: LMB <N...@s...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    [.]
    > Po obejrzeniu faktury pod swiatlo :-) okazalo sie, ze ponownie zmieniono mi
    > NUMER ABONENTA.

    Jeden- zero dla mnie :)

> [...]
    > teraz...
    >
    > numer rachunku rzeczywiscie zawiera CZESC numeru abonenta. Ciekawe, co sie

    Gdybyś miał chwilę czasu na skan i edycję.... Czy możesz się podzielić
    jego wyglądem?

    > Nieustajaco zdrowia...
    >
    > M.

    LMB

    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ============== http://www.sitefinder.pl =====================

  • 14. Data: 2003-02-21 11:04:03
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <b34t8g$n$1@nemesis.news.tpi.pl>, olo wrote:

    > weź tylko pod uwagę że :
    > - dla ich działu ksiegowości to jest wielkie ułatwienie - bowiem wiedzą
    > dokładnie za jaki dokument wpłynęła wpłata

    Co mnie to obchodzi?
    Jeżeli dla nich wielkim ułatwieniem było by np. wyłączyć mi
    telefon i przysyłać większe faktury, to uważasz, że powinieniem
    im pójść na rękę?
    Dla mnie jest to utrudnieniem.

    > - to co sugerujesz informowało ich tylko kto zapłacił ale dalej nie było
    > wiadomo za co

    Wiadomo za co, bo w tytule przelewu jest podany numer faktury.

    > -większość ich klientów płaci na poczcie cierpliwie czekając w kolejkach
    > żeby za jedyne 99 groszy zapłacić rachunek - wiec jest im całkowicie
    > obojętne na jaki numer konta wędrują ich pieniądze

    Przecież oficjalnie, czy też nieoficjalnie ogłaszana strategia tepsy
    polega na dążeniu do tego, żeby klienci płacili przelewami.
    Jak widać tepsa realizuje tą strategię, w sobie tylko właściwym stylu.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 15. Data: 2003-02-21 11:06:26
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Gdybyś miał chwilę czasu na skan i edycję.... Czy możesz się podzielić
    > jego wyglądem?

    Nie ma co skanowac :-) Po prostu 12 cyfr z numeru abonenta... (na 14
    mozliwych)
    Co ciekawsze - i co mnie na poczatku zmylilo - numer faktury (zarowno
    biezacej, jai i poprzedniej) zawiera cyfry 5-12 z numeru abonenta...

    M.

  • 16. Data: 2003-02-21 11:07:43
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <X...@2...85.112.42>, Wojciech Skrzypinski
    wrote:

    > "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in
    > /ciach.../
    >
    > Nie caly numer FW, lecz jego niezmienna czesc. W czym Ci to przeszkadza, oprocz
    > samego faktu, ze sie zmienilo ?

    To mi to przeszkadza, że zamiast wpisywać tylko kwotę i tytuł przelewu
    będę musiał za każdym razem bawić się w cackanie z numerem rachunku,
    kodami jadnorazowymi itp?

    Przypszczam jednak, że oleję to kolejną już złośliwość tepsy i będę
    płacić jak dotąd. Czyli na ten sam numer rachunku z numerem ewidencyjnym,
    a numer faktury w tytule.

  • 17. Data: 2003-02-21 11:50:47
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in message
> [...]
    > teraz...
    >
    > numer rachunku rzeczywiscie zawiera CZESC numeru abonenta. Ciekawe, co sie

    :)))
    czyli moja teoria z próbą zatuszowania billingów telefonów w RywinGate jest
    prawdziwa :))
    wkrótce już nikt nie będzie wiedział który jest czyja rachunek :))

    pozdrawiam
    plusz

  • 18. Data: 2003-02-21 12:05:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "zoil" <p...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > komu?
    >
    > "Usługa dostępna na terenie Regionu Warszawskiego, Poznańskiego,
    > Łódzkiego (obszary Warszawa [...]

    O kurka, to juz koncepcja dupolis Wawa-Lodz tak daleko zaszla?
    Obszar Wawa lezy w regionie Lodz i nie nalezy go mylic z regionem
    warszawskim....-))

    ooszywisscie

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2003-02-21 15:43:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:3E560297.4070604@gazeta.pl, Marian Rusek <r...@g...pl>:

    > No wlasnie. Ja mam polecenie zaplaty i tepsa od listopada NIC nie
    > sciagnela mi z konta mimo, ze rachunki przychodza normalnie. Moi
    > znajomi maja podobnie. Podobno tepsa o tym wie i bedzie 'sukcesywnie
    > sciagac naleznosci z kont' bez odsetek karnych :-))) Ale nie wiadomo
    > kiedy ;-)

    O :)
    Jaki obszar, jesli moge zapytac?

    --