  • 1. Data: 2003-02-21 08:00:59
    Temat: Krata kredytowa dla żony - jaka najlepsza?
    Od: m...@p...fm

    Wita,

    Czy mógłby mi ktos doradzić jaką karte kredytową mogła by sobie wyrobić moja
    żona?
    Podaję dokładniejsze dane: regularne mies. wpływy ok. 3200zł, ROR Komfort w ING
    BS, telefon kom. w Idei.
    Przeglądałem oferty kart na www.karty.pl i ciekawa jest oferta Banku Śląskiego
    dla posiadaczy ROR - karta kred. 30zl/rok. Jako posiadaczka telefonu w Idei
    mogła by też wziąć kartę BZ WBK - 58zl/rok.
    Co polecacie? Limit kredytu zamierza spłacać w terminie, więc oprocentowanie
    przekroczenia limitu lub terminu płatności nie jest najważniejsze, raczej nie
    będzie korzystała z tej karty w bankomatach tylko przy tranz. bezgotówkowych -
    jakieś max 1500-2000 zł miesięcznie, więc wielkość kredytu też nie musi iść w
    dziesiątki tysięcy.
    Najważniejszy jest ogólny koszt użytkowania i ew. usługi dodatkowe - bezpłatne
    sprawdzanie salda, ubezpieczenie itp.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-02-21 08:51:23
    Temat: Re: Krata kredytowa dla żony - jaka najlepsza?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Wita,
    >
    > Czy mógłby mi ktos doradzić jaką karte kredytową mogła by sobie wyrobić moja
    > żona?

    Ja to jestem zdania, ze najlepsza dla zony jest krata kredytowa ;)))

  • 3. Data: 2003-02-21 08:58:46
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Tak, krata kredytowa! KAŻDA, KAŻDA jest dobra! ;)))

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-21 09:19:18
    Od: m...@p...fm

    > Ja to jestem zdania, ze najlepsza dla zony jest krata kredytowa ;)))

    No tak, tak jest jak się szybko pisze... A że przy okazji śmiesznie wyszło...

  • 5. Data: 2003-02-21 10:02:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...fm>
> [...]
    w ING
    > BS, telefon kom. w Idei.
    > (...) Jako posiadaczka telefonu w Idei mogła by też wziąć kartę BZ WBK -

    KK VC BZ-WBK ale nie w wersji Profit - jednorazowo kosztuje cie to pare zl
    wiecej, chyba ze juz weszliscie w program Profit (ja nie chcialem zgadzac
    sie w ciemno na reklamowki wszystkich ktorych beda chcieli do tego programu
    kiedykolwiek wlączyć)

    Karta ta ma jedna podstawową zalete - BZ-WBK oferuje bezplatny dostep do
    podgladu operacji na karcie przez internet. Nie musisz miec tam rachunku -
    widzisz po paru dniach zrobione operacje, dostepny limit, zestawienie
    operacji do splaty.
    Nie musisz czekac na zestawienie operacji na papierze - sam je ogladasz i
    wpisujesz w jakims swoim e-banku przelew z przyszla data zeby splacic w
    terminie karte.
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-02-21 10:03:13
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Przeglądałem oferty kart na www.karty.pl i ciekawa jest oferta Banku
    > Śląskiego dla posiadaczy ROR - karta kred. 30zl/rok. Jako posiadaczka

    Visa Electron ? Bez sensu... Lepiej wziac kredytowego Mastercarda ING za
    75zl.

> [...]
    > Najważniejszy jest ogólny koszt użytkowania i ew. usługi dodatkowe -
    > bezpłatne sprawdzanie salda, ubezpieczenie itp.

    a jaka ty masz KK ? Nie chcesz miec karty zony na wspolnym rachunku ? Bardzo
    wygodne jest przeciez zamowienie karty dodatkowej dla zony - nie trzeba
    skladac zadnych dokumentow, karty dzialaja na wspolnym koncie a karta
    dodatkowa zawsze jest duzo tansza od podstawowej. Wg mne z zona najlepiej
    miec 2 karty do wspolnego rachunku.

    D.

  • 7. Data: 2003-02-21 10:07:41
    Od: m...@p...fm

    > Visa Electron ? Bez sensu... Lepiej wziac kredytowego Mastercarda ING za
    > 75zl.
    Dlaczego nie Electron? Faktycznie prestiż może mniejszy ale karta ma byc do
    zakupów w Polsce w sklepach z term. POS.

> [...]
    > skladac zadnych dokumentow, karty dzialaja na wspolnym koncie a karta
    > dodatkowa zawsze jest duzo tansza od podstawowej. Wg mne z zona najlepiej

    Niestety nie mam :( Niedawno zmieniłem pracę i mam teraz umowę na rok.
    A ponadto, chlip, chlip... mniej zarabiam.

    Michał

  • 8. Data: 2003-02-21 10:20:53
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Dlaczego nie Electron? Faktycznie prestiż może mniejszy ale karta ma
    > byc do zakupów w Polsce w sklepach z term. POS.

    bo zawsze trzeba czekac na autoryzacje.
    bo nie ma grace period i zawsze trzeba placic odsetki
    byc moze ma tez jakis pakiet dodatkowy - w stylu ubezpieczenie.

    D.

  • 9. Data: 2003-02-21 10:27:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Dave wrote:

    > bo zawsze trzeba czekac na autoryzacje.
    Teraz z wypukłą też często czekasz na autoryzację.

    > bo nie ma grace period i zawsze trzeba placic odsetki
    Rozmawiamy o karcie kredytowej, to czy ona jest płaska nie ma wpływu na GP

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-02-21 10:40:24
    Od: f...@w...pl