  • 1. Data: 2003-02-21 07:40:01
    Temat: Nie wiem gdzie zapytać... wiec tu.. Pyt. do Warszawiaków
    Od: c...@p...onet.pl

    W zasadzie temat jest częściowo związany z kredytem mieszkaniowym... ale o tym
    za chwile..
    1. Pierwszy problem tio jest lokalizacja... Otórz scemy kupić mieszk. w
    okolicach stolicy. Nie mamy zbytnio kasy wiec musimy szukać poza wawą.
    Rozważamy kilka miejsc:
    a) Piaseczno
    b) Ząbki
    c) Jabłonna
    d) Piastów - koło Pruszkowa

    co sądzicie o tych lokalizacjach???

    2. Jak mieszka się na 45 metrowym mieszkanku? A w zasadzie jak tio jest meszkać
    z aneksem kuchennym... czy jest to wygodne, niewygodne?? Widać bałaganik w
    kuchni hehe?? itp

    3. Kredyt. Gdzie lepiej interesować się kredytem? W firmach pośredniczących,
    które mają kontakty z wieloma bankami, czy bezpośrednio pukać do banku?

    4. Kredyt. mam konto w PKOBP ... dlatego myślę o kredycie w tym banku... W
    dobrym kierunku idę czy warto gdzieś indziej?? Hmmm pytanie w stylu który
    bank...ale może też coś podpowiecie. Zwłaszcza, że jak napisałem na początku..
    cieniutko z kasą :)
    pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2003-02-21 08:16:27
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 1. Pierwszy problem tio jest lokalizacja... Otórz scemy kupić mieszk. w
    > okolicach stolicy. Nie mamy zbytnio kasy wiec musimy szukać poza wawą.

    Dojazdy spod Wa-wy są bardzo upierdliwe. Nie lepiej coś np. na obrzeżu
    W-wy - Tarchomin/Białołęka? Ceny pewnie niewiele się różnią.

> [...]
    > dobrym kierunku idę czy warto gdzieś indziej?? Hmmm pytanie w stylu który
    > bank...ale może też coś podpowiecie. Zwłaszcza, że jak napisałem na

    PKO BP będzie OK, tym bardziej, że masz tam konto. Kolega teraz brał na
    15lat. Prowizja 1,4% (z rachunkiem pewnie jeszcze mniej), oprocentowanie
    7,78% i ubezpieczenie do czasu wpisu hipoteki 0,78%.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-21 08:21:08
    Od: c...@p...onet.pl

    > Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dojazdy spod Wa-wy są bardzo upierdliwe. Nie lepiej coś np. na obrzeżu
    > W-wy - Tarchomin/Białołęka? Ceny pewnie niewiele się różnią.

    niestety tam gdzie wymieniłem nieco taniej ale na 40-stu metrach tio się tego
    uzbiera :) po 2 są tam wiele ładniejsze mieszkania i nie z firmy J.W.... w
    Białołece buduje Dom Dev... ale niestety brak mieszkań już i dlatego zostały mi
    ww. miejscowości :)

  • 4. Data: 2003-02-21 08:22:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > 2. Jak mieszka się na 45 metrowym mieszkanku? A w zasadzie jak tio
    > jest meszkać z aneksem kuchennym... czy jest to wygodne,
    > niewygodne?? Widać bałaganik w kuchni hehe?? itp

    heheh fajnie sie mieszka ;) Inaczej. Majac ponownie wybor, wybralbym
    aneks.. Aha - spraw sobie dobry okap ;)

    > 3. Kredyt. Gdzie lepiej interesować się kredytem? W firmach
    > pośredniczących, które mają kontakty z wieloma bankami, czy
    > bezpośrednio pukać do banku?

    banki? PKO BP, KB ;) heheh no i Multi huhu

> [...]
    > pytanie w stylu który bank...ale może też coś podpowiecie.
    > Zwłaszcza, że jak napisałem na początku.. cieniutko z kasą :)

    W takim razie na pierwszy ogien wal wlasnie do PKO BP

    Powodzenia!

  • 5. Data: 2003-02-21 08:30:03
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > uzbiera :) po 2 są tam wiele ładniejsze mieszkania i nie z firmy J.W.... w
    > Białołece buduje Dom Dev... ale niestety brak mieszkań już i dlatego

    Tu jeszcze są http://www.rsmpraga.pl/index2.php3?act=sprzedaz

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-02-22 01:01:46
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 1. Pierwszy problem tio jest lokalizacja...
> [...]

    Zależy od miejsca zatrudnienia i transportu

    Ja wybrałem Ursus (k/Piastowa ;-) )
    Z Piastowa można dojechać koleją
    Wada, to widmo budowy autostrady.

    Wszystkie z lokalizacji, to widmo korków

    BAH

  • 7. Data: 2003-02-25 07:51:37
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Wszystkie z lokalizacji, to widmo korków
    >
    >   BAH
    > A jak z samolotami nad Ursusem i Piastowem?? Nie fiurgają tam za
    intensywnie... zwłaszcza ze słyszałem ze mają jeszcze rozbudować okęcie i pasy
    kanały mają być poszerzane czy cóź????