  • 1. Data: 2003-02-21 09:50:45
    Temat: Rachunki bankowe TPSA
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Wlasnie dostalem przyplywu serdecznych uczuc pod adresem tej organizacji.
    Przypelzla wlasnie druga faktura "wedlug nowego wzoru" i ... numer konta, na
    jaki nalezy zlecic przelew "lekko' rozni sie od poprzedniego.

    Po krotkiej analizie numerkow okazalo sie, ze geniusze "zaszyli" w numerze
    konta ... numer faktury. A ze, w odroznieniu od paru innych operatorow,
    numer faktury nijak sie ma do numeru konta abonenckiego ... Jednym slowem,
    dno i szesc metrow mulu...

    Pogratulowac, pogratulowac serdecznie i zyczyc zdrowia, skoro na rozum juz
    za pozno.

    M.

    --
    Stirlitz siedział w swoim gabinecie, gdy rozległo się pukanie.
    - Bormann - pomyślał Stirlitz.

  • 2. Data: 2003-02-21 09:59:11
    Temat: Re: Rachunki bankowe TPSA
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Pogratulowac, pogratulowac serdecznie i zyczyc zdrowia, skoro na
    > rozum juz za pozno.

    Polecenie Zaplaty sie klania :)

  • 3. Data: 2003-02-21 09:59:52
    Od: "olo" <n...@d...pl>

> [...]
    > dno i szesc metrow mulu...
    >
    > Pogratulowac, pogratulowac serdecznie i zyczyc zdrowia, skoro na rozum juz

    weź tylko pod uwagę że :
    - dla ich działu ksiegowości to jest wielkie ułatwienie - bowiem wiedzą
    dokładnie za jaki dokument wpłynęła wpłata
    - to co sugerujesz informowało ich tylko kto zapłacił ale dalej nie było
    wiadomo za co
    -większość ich klientów płaci na poczcie cierpliwie czekając w kolejkach
    żeby za jedyne 99 groszy zapłacić rachunek - wiec jest im całkowicie
    obojętne na jaki numer konta wędrują ich pieniądze

    ps. mnie to osobiście też wkurza

  • 4. Data: 2003-02-21 10:00:41
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > operatorow, numer faktury nijak sie ma do numeru konta abonenckiego
    > ... Jednym slowem, dno i szesc metrow mulu...

    Nie caly numer FW, lecz jego niezmienna czesc. W czym Ci to przeszkadza, oprocz
    samego faktu, ze sie zmienilo ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-02-21 10:07:11
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in
    > Nie caly numer FW, lecz jego niezmienna czesc. W czym Ci to przeszkadza,
    oprocz
    > samego faktu, ze sie zmienilo ?

    A dokładaniej mówiąc - Twój numer ewidencyjny...
    RJCz

  • 6. Data: 2003-02-21 10:28:58
    Od: LMB <N...@s...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > konta ... numer faktury. A ze, w odroznieniu od paru innych operatorow,
    > numer faktury nijak sie ma do numeru konta abonenckiego [...]

    Czyli wychodzi na to, że zmieniają numery abonenckie. Możesz podać
    format nowego?

    > M.

    LMB

    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ============== http://www.sitefinder.pl =====================

  • 7. Data: 2003-02-21 10:29:26
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > A dokładaniej mówiąc - Twój numer ewidencyjny...

    Wlasnie ze nie.

    W fakturze styczniowej numer konta zawieral NUMER EWIDENCYJNY (ten nowy of
    kors). W fakturze za luty w numerze konta jest numer faktury.

    Ciekawe, co bedzie w marcu.... numer telefonu? Moj PESEL? NIP?

    Zdrowia nadal zycze
    :-)

    M.

  • 8. Data: 2003-02-21 10:39:35
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Fri, 21 Feb 2003 10:59:11 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Polecenie Zaplaty sie klania :)

    komu?

    "Usługa dostępna na terenie Regionu Warszawskiego, Poznańskiego,
    Łódzkiego (obszary Warszawa , Poznań, Gorzów Wielkopolski, Kalisz,
    Konin, Leszno, Piła, Zielona Góra, Łódź, Skierniewice, Sieradz,
    Piotrków Trybunalski, Siedlce, Radom, Ciechanów, Płock, Ostrołęka)"

  • 9. Data: 2003-02-21 10:42:01
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > nowy of kors). W fakturze za luty w numerze konta jest numer faktury.
    >
    > Ciekawe, co bedzie w marcu.... numer telefonu? Moj PESEL? NIP?

    A to dziwne, bo u mnie od razu nastapila zmiana na numer f-ry. Jest to dla mnie
    wygodniejsze niz poprzednio, gdyz przywoluje sobie w pelni wypelniony wzor przelewu,
    zmieniam kwote i jedna cyfre w szczeg. platnosci i voila :-)

    A minus jest taki, ze TPSA nie poinformowala jasno i precyzyjnie o tym, ze dane na
    rachunkach beda sie calkowicie zmieniac w zwiazku z centralizacja rozliczen ...w
    zwiazku z
    czym malo brakowalo, abym pare m-cy temu puscil przelew ze starego wzoru.
    Nie tylko chyba ja zreszta.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 10. Data: 2003-02-21 10:42:31
    Od: Marian Rusek <r...@g...pl>

    Micha? 'Amra' Macierzy?ski wrote:

    > Polecenie Zaplaty sie klania :)

    No wlasnie. Ja mam polecenie zaplaty i tepsa od listopada NIC nie
    sciagnela mi z konta mimo, ze rachunki przychodza normalnie. Moi znajomi
    maja podobnie. Podobno tepsa o tym wie i bedzie 'sukcesywnie sciagac
    naleznosci z kont' bez odsetek karnych :-))) Ale nie wiadomo kiedy ;-)

    Pozdrawiam,

    Marian