    From: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rachunki bankowe TPSA
    Date: 21 Feb 2003 11:04:03 GMT

    In article <b34t8g$n$1@nemesis.news.tpi.pl>, olo wrote:

    > weź tylko pod uwagę że :
    > - dla ich działu ksiegowości to jest wielkie ułatwienie - bowiem wiedzą
    > dokładnie za jaki dokument wpłynęła wpłata

    Co mnie to obchodzi?
    Jeżeli dla nich wielkim ułatwieniem było by np. wyłączyć mi
    telefon i przysyłać większe faktury, to uważasz, że powinieniem
    im pójść na rękę?
    Dla mnie jest to utrudnieniem.

    > - to co sugerujesz informowało ich tylko kto zapłacił ale dalej nie było
    > wiadomo za co

    Wiadomo za co, bo w tytule przelewu jest podany numer faktury.

    > -większość ich klientów płaci na poczcie cierpliwie czekając w kolejkach
    > żeby za jedyne 99 groszy zapłacić rachunek - wiec jest im całkowicie
    > obojętne na jaki numer konta wędrują ich pieniądze

    Przecież oficjalnie, czy też nieoficjalnie ogłaszana strategia tepsy
    polega na dążeniu do tego, żeby klienci płacili przelewami.
    Jak widać tepsa realizuje tą strategię, w sobie tylko właściwym stylu.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html