    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Date: Sat, 16 Jun 2018 19:21:23 +0200

    On 6/15/2018 8:14 PM, Adam wrote:
    > Aż mi się przypomniało np. wyrobienie "karty obiegowej" w jakimś
    > zakładzie pracy.
    > Albo urzędnicy z kilkoma "choinkami" pieczątek na biurku.

    Rozmawiałem kiedyś z księgową. Mniej więcej w roku 2005. Była cała
    czerwona ze złości. Okazało sie że komputer *dobrze* policzył jej
    tabelkę. A ona spedziła z 8h na potwierdzenie tego że dobrze policzył
    sama się myląc kilka razy. Była wściekła. Do dzisiaj nie wiem na co ale
    obserwowałem to tyle razy w różnych okolicznościach że to chyba norma.

    Myslę że bycie urzednikiem, księgowym itp niepotrzebnym pracownikiem to
    stan umysłu. Oni będa sabotować wszelkie próby usprawniania ich
    dziedziny ktore sprowadzają się do eliminacji bezużytecznego białka. Co
    zrobić, kupić dębowe pudełka i czekać, cała nadzieja w pokoleniu Y.