  • 21. Data: 2005-11-19 01:03:49
    Temat: Re: [RATUNKU] Prowizja za prowadzenie konta osobistego
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Chris wrote:

    > Ciekawe. Dokładnie w ten sam sposób odpowiadają złodzieje, jeśli ktoś
    > się ich spyta, czy nie odczuwają jakichś wyrzutów sumienia, że kogoś
    > okradli. Naprawdę, zadziwiający zbieg okoliczności!
    > BTW:
    > Kiedyś mawiało się, że bank jest "instytucją zaufania publicznego".
    > Czy takie pojęcie istnieje w dalszym ciągu?

    socjalizm juz się skończył, czas otworzyć oczy.

  • 22. Data: 2005-11-19 01:05:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Karol Buchwald" <k...@f...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ustal, co to są u nich te cykle prowizyjne. Bo jeśli to są miesiące,
    > to z powodzeniem można podnieść zarzut, ze nie wywiązali się z umowy w
    > Tobą, gdyż nie zastosowali regulaminu nakazującego im zamkniecie
    > rachunku po trzech miesiącach - ten regulamin obowiązuje obydwie
    > strony. Przy czym może pozostały Ci tam jakieś środki (zapomniany
    > przelew) i oni dotąd sobie prowizje pokrywali z tych środków, a teraz
    > im w końcu zabrakło. Więc ustal to.

    znajdź ty mi regulamin jakiegokolwiek banku albo nawet cokolwiek, ustawę
    rozporządzenie, list prezesa banku, wszystko jedno nawet list od cioci
    NAKAZUJĄCY zamknięcie konta po trzech miesiącach.

    Rzeczywiście na testach kompetencji w 6 klasie powinno się uwalać za
    nierozumienie tekstu.

  • 23. Data: 2005-11-19 09:49:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-19 02:02, osobnik podający się za witek, śmiał stwierdzić, iż:
    > Acha każdej opłaty miesięcznej oddzielnie.
    > Czyli najwyżej po kolei przedawniają się te najstarsze.

    Co nie oznacza, że nie można dochodzić wszystkich należnych opłat.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2005-11-19 09:54:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-19 00:05, osobnik podający się za Chris, śmiał stwierdzić, iż:
    > Ciekawe. Dokładnie w ten sam sposób odpowiadają złodzieje, jeśli ktoś
    > się ich spyta, czy nie odczuwają jakichś wyrzutów sumienia, że kogoś
    > okradli. Naprawdę, zadziwiający zbieg okoliczności!

    Dlatego, że dopominają się zwrotu należnych opłat? Jeśli pracodwaca nie
    wypłaci Ci pensji, a ty zaczniesz się o nią dopominać to też będziesz
    złodziejem, który nie ma wyrzutów sumienia?

    > BTW:
    > Kiedyś mawiało się, że bank jest "instytucją zaufania publicznego".
    > Czy takie pojęcie istnieje w dalszym ciągu?

    Pomiędzy "instytucją zaufania publicznego", a "sponsorem" jest spora
    różnica.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 25. Data: 2005-11-19 13:07:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości

> [...]
    cioci
    > NAKAZUJĄCY zamknięcie konta po trzech miesiącach.

    To przeczytaj post pytającego pod kątem, na jakiej podstawie
    rozwiązali z nim umowę.

    > Rzeczywiście na testach kompetencji w 6 klasie powinno się uwalać za
    > nierozumienie tekstu.

    No właśnie. Popieram.

  • 26. Data: 2005-11-19 15:42:26
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 18 Nov 2005 19:04:50 +0100, "Karol Buchwald" <k...@f...pl>
    wrote:

    >Jasne, a przez 3 lata siedzieli cicho naliczając opłatę i odsetki.. Dobrze,
    >że się po 10 latach nie odewali bo bym chyba z torbami poszeł ;)

    chyba po 2 lub 3 sie przedawnia

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2005-11-19 16:39:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-11-19 02:02, osobnik podający się za witek, śmiał stwierdzić, iż:

    > Co nie oznacza, że nie można dochodzić wszystkich należnych opłat.

    Dochodzić można nawet i miliona złotych.
    A potem znowu na grupie pojawi się post, że sąd jest durny bo zasądził
    wszystkie odsetki bo delikwent nie wiedział, że jest cos takiego jak
    przedawnienie roszczeń.
    I znowu napiszę, że za gapiostwo sie płaci.

  • 28. Data: 2005-11-19 16:55:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-19 17:39, osobnik podający się za witek, śmiał stwierdzić, iż:

    > Dochodzić można nawet i miliona złotych.

    Mylisz pojęcie. To, że dlug się przedawnił, nie oznacza, że go nie ma.

    > A potem znowu na grupie pojawi się post, że sąd jest durny bo zasądził
    > wszystkie odsetki bo delikwent nie wiedział, że jest cos takiego jak
    > przedawnienie roszczeń.

    Ano o to mi chodzi :)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 29. Data: 2005-11-19 17:11:20
    Od: LM <p...@n...sig>

    Robert Tomasik pisze 19-11-2005 14:07:

    >To przeczytaj post pytającego pod kątem, na jakiej podstawie
    >rozwiązali z nim umowę.

    W poście stoi, że rozwiązali umowę na podstawie regulaminu, a nie, że mu
    bank napisał, iż wg regulaminu _musi_ rozwiązać umowę po trzech
    miesiącach niepłacenia, bo nie musi:

> [...]
    > wypowiedzieć
    > umowę w przypadku:
    > 1) wydania przez posiadacza dyspozycji powodującej powstanie salda
    > debetowego,
    > 2) naruszenia przez posiadacza postanowień umowy kredytu dla posiadaczy,
    > 3) braku:
    > a) wpływów na konto osobiste Integrum przez okres 3 miesięcy od dnia
    > otwarcia
    > konta,
    > b) uiszczania przez posiadacza opłat i prowizji związanych z obsługą konta
    > osobistego Integrum przez trzy kolejne cykle prowizyjne.

    źródło: http://www.bgz.pl/_itemserver/regulaminy/detal/RegIn
    tegrumKonto.pdf

    >No właśnie. Popieram.

    O, nie jest tak źle, to zrozumiałeś ;-p
    MSPANC

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 30. Data: 2005-11-19 19:52:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Mylisz pojęcie. To, że dlug się przedawnił, nie oznacza, że go nie ma.

    Nie nie mylę. Źle mnie zrozumiałeś.
    Chciałem napisać, że dochodzić można wszystkiego, pytanie tylko ile
    trzeba zapłacić.