  • 1. Data: 2005-11-18 16:04:44
    Temat: [Lukas] Odpowiedź na reklamację (się wzruszyłem)
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Dostałem dzisiaj odpowiedź od Lukasa w kwestii nie działającej poczty.
    Bardzo mi się spodobała i postanowiłem podzielić się nią z innymi. Oto ona:

    "Szanowny Panie,
    za pośrednictwem tej korespondencji chcielibyśmy podziękować za kontakt
    z Bankiem. Wyjaśniamy, iż wszelkie uwagi, opinie i sugestie kierowane
    pod naszym adresem są dla nas niezwykle cenne, ponieważ pomagają nam
    dostosować proponowaną ofertę do potrzeb naszych Klientów.
    Jednocześnie potwierdzamy, iż obecnie występują utrudnienia z
    korzystaniem z serwisu na koncie - "poczta". Fakt ten został
    zgłoszony do odpowiednich jednostek, odpowiedzialnych za
    jakość funkcjonowania systemu bankowego.
    Za powstałe utrudnienia przepraszamy. Liczymy na dalszą współpracę.
    Z poważaniem,
    Konsultant ds. obsługi Klienta"

    Zwróćcie uwagę, że tylko dwa zdania są na temat, reszta jest stałym
    fragmentem, który wpisują na początku i końcu każdej takiej odpowiedzi.
    Co więcej, te zdania na temat, w zasadzie potwierdzają jedynie, że nie
    zmyślałem składając reklamację. Bardzo mnie to ucieszyło, bo pozwoli mi
    zachować integralność osobowości.
    Ostatecznie wzruszyło mnie stanowisko pani, która się podpisała.
    Ciekawym jedynie, czy to ja jestem tym Klientem, czy też jakaś
    nieznajoma mi osoba.
    Jedno dobre, że poczta (a ściślej - serwis na koncie - "poczta") zaczęła
    działać jakiś czas temu.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 2. Data: 2005-11-18 16:20:54
    Temat: Re: [Lukas] Odpowiedź na reklamację (się wzruszyłem)
    Od: RobertSA <n...@a...invalid>

    On Fri, 18 Nov 2005 17:04:44 +0100, yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    wrote:

    > Zwróćcie uwagę, że tylko dwa zdania są na temat, reszta jest stałym
    > fragmentem

    A może tylko jedno słowo "poczta", niezdarnie dość wklejone ;)

    > Jedno dobre, że poczta (a ściślej - serwis na koncie - "poczta") zaczęła
    > działać jakiś czas temu.

    Ano.

    Ale drugie dobre przyszło dziś do mnie pocztą papierową: wyciąg w nowym
    formacie: są już tytuły operacji!

    --
    Robert

  • 3. Data: 2005-11-18 16:29:40
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-18 17:20- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    RobertSA, gdy pisał(a):

    > Ale drugie dobre przyszło dziś do mnie pocztą papierową: wyciąg w nowym
    > formacie: są już tytuły operacji!

    To prawda, wreszcie te wyciągi o czymś informują.
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 4. Data: 2005-11-18 16:37:25
    Od: "qavi" <q...@g...pl>

    W artykule news:dlku4f$p13$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): yayco z adresu <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > Jedno dobre, że poczta (a ściślej - serwis na koncie - "poczta")
    > zaczęła działać jakiś czas temu.

    no i w czym problem? gdyby nie odpisali lub napisali "spadaj" to bys juz
    bluzgi na grupie rzucal ;) odpsali zle.

    i tak zle i tak niedobrze

  • 5. Data: 2005-11-18 16:41:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-18 17:37- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    qavi, gdy pisał(a):

    > no i w czym problem? gdyby nie odpisali lub napisali "spadaj" to bys juz
    > bluzgi na grupie rzucal ;) odpsali zle.
    >
    > i tak zle i tak niedobrze

    A gdzie ja napisałem, że to źle?
    Raczej sugerowałem, że głupim tekstem się posłużyli. Czy to takie trudne
    napisać trzy nieśmieszne zdania po polsku?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 6. Data: 2005-11-18 16:46:40
    Od: "qavi" <q...@g...pl>

    W artykule news:dll0a5$p13$3@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): yayco z adresu <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > Raczej sugerowałem, że głupim tekstem się posłużyli. Czy to takie
    > trudne napisać trzy nieśmieszne zdania po polsku?

    ja doskonalne Ciebie rozumiem ale prawde mowiac jesli maja takich maili
    dziennie np 1,5 tys i kazdego by chcieli traktowac indywidualnie to
    musieliby sie zajac pisaniem maili a nie naprawianiem systemu ;)