  • 11. Data: 2005-11-18 19:49:36
    Temat: Re: [RATUNKU] Prowizja za prowadzenie konta osobistego
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Zaraz, zaraz. Jeśli właśnie mijają 3 lata to nie będzie tu przedawnienia?

    a czy przypadkiem roszczenia nie przedawniaja sie po 2 latach?
    w kazdym razie nawet jesli zachodzi przedawnienie to chyba tylko
    odnosnie oplat z przed tego okresu, a za ostatnie 2 czy tez 3 lata
    trzeba bedzie zaplacic

  • 12. Data: 2005-11-18 19:50:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-18 20:22, osobnik podający się za Seba_Fan, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > co jakis czas

    Co jaki?

    > bank powinien powiadamiac o koncie i o jego stanie itd,

    Podstawa prawna?

    > bank zapomnial to TY tez zapomnij i nie plac.

    I poczekaj aż komornik sam sobie weżmie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-11-18 20:10:44
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Seba_Fan wrote:

    > co jakis czas bank powinien powiadamiac o koncie i o jego stanie itd

    to prawda co napisales, kruczek twki w "co jakis czas", prawdopodobnie
    bank wlasnie zrobil to co powinien

  • 14. Data: 2005-11-18 21:45:55
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 18 Nov 2005 16:45:21 +0100, Karol Buchwald napisał(a):

> [...]
    >
    > Z konta nie korzystam od 3-4 lat. Nie miałem tam żadnych środków, nie
    > dokonywałem żadnych operacji. Comiesięczne rozliczenia rachunku konta
    > przestały przychodzić jakieś ~2 lata temu. Konto o ile się nie mylę nie
    > miało możliwości debetu. Czy naprawdę muszę teraz to zapłacić skoro
    > wcześniej nie informowali mnie o rosnących zaległościach? Jak oni naskubali
    > tyle kasy? Co więcej, jestem przekonany (chociaż trudni mi znaleźć na razie
    > ten papier), że już wcześniej przyszło mi rozwiązanie umowy.
    >
    > Co robić? Może ktoś się spotkał z czymś podobnym i poradzi jak uniknąć

    połowa sie przeterminowała :D a dokładniej te od 36 miechów.

    --
    pozdrawiam,

  • 15. Data: 2005-11-18 23:05:09
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 18 Nov 2005 12:43:38 -0600, witek napisał(a):

    > Za gapiostwo się płaci.

    Ciekawe. Dokładnie w ten sam sposób odpowiadają złodzieje, jeśli ktoś
    się ich spyta, czy nie odczuwają jakichś wyrzutów sumienia, że kogoś
    okradli. Naprawdę, zadziwiający zbieg okoliczności!
    BTW:
    Kiedyś mawiało się, że bank jest "instytucją zaufania publicznego".
    Czy takie pojęcie istnieje w dalszym ciągu?

    --
    Krzysztof

  • 16. Data: 2005-11-19 00:31:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Nov 2005 00:05:09 +0100, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    wklepał(-a):

    >Ciekawe. Dokładnie w ten sam sposób odpowiadają złodzieje, jeśli ktoś
    >się ich spyta, czy nie odczuwają jakichś wyrzutów sumienia, że kogoś
    >okradli. Naprawdę, zadziwiający zbieg okoliczności!

    Czy złodzieje podpisują umowę o okradzenie kogoś?
    Podpisał umowę, to niech dotrzymuje jej warunków.

  • 17. Data: 2005-11-19 00:45:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Buchwald" <k...@f...pl> napisał w wiadomości

    Ustal, co to są u nich te cykle prowizyjne. Bo jeśli to są miesiące,
    to z powodzeniem można podnieść zarzut, ze nie wywiązali się z umowy w
    Tobą, gdyż nie zastosowali regulaminu nakazującego im zamkniecie
    rachunku po trzech miesiącach - ten regulamin obowiązuje obydwie
    strony. Przy czym może pozostały Ci tam jakieś środki (zapomniany
    przelew) i oni dotąd sobie prowizje pokrywali z tych środków, a teraz
    im w końcu zabrakło. Więc ustal to.

  • 18. Data: 2005-11-19 01:01:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Seba_Fan wrote:
    > co jakis czas bank powinien powiadamiac o koncie i o jego stanie itd, bank
    > zapomnial
    > to TY tez zapomnij i nie plac.

    natępny co to sobie butów jeszcze sam nie potrafi wiązać i mama musi
    przypominać.
    Do żłobak idź, bo jak napisali wyżej do przdeszkola jeszcze się nie
    nadajesz.

  • 19. Data: 2005-11-19 01:02:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Zaraz, zaraz. Jeśli właśnie mijają 3 lata to nie będzie tu przedawnienia?

    Acha każdej opłaty miesięcznej oddzielnie.
    Czyli najwyżej po kolei przedawniają się te najstarsze.

  • 20. Data: 2005-11-19 01:02:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MarcinF wrote:
    > a za ostatnie 2 czy tez 3 lata