  • 1. Data: 2004-10-07 14:29:33
    Temat: Pytanko o przelew (inteligo -->pko.bp)
    Od: "Algida" <A...@g...com>

    Witam, mam takie pytanko, niedawno załozyłem konto w Inteligo i postanowiłem
    przelać pewną sume pieniędzy, ogólnie bardzo mi sie spodobał taki bank
    online, wszystko pod ręką. Jest tylko małe ale, może cos nie tak zrobiłem ,
    ale kasa wyłana z Inteligo do PKO.BP zaksięgowana 1.10.2004 nie doszła do
    6.10.2004 do adresata ( dzis jeszcze nie dzwoniłem do właściciela konta) w
    historii pięknie widnieje mój przelew. Ktoś może powiedziec
    niedoswiadczonemu ile takie przelewy idą między bankami ?? I w razie czego
    gdzie się zgłosić do odnalezienia moich pieniędzy ?? Nr konta sprawdzałem
    kilkakrotnie i jest ok.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-07 17:05:19
    Temat: Re: Pytanko o przelew (inteligo -->pko.bp)
    Od: "tom" <g...@e...pl>

> [...]
    > gdzie się zgłosić do odnalezienia moich pieniędzy ?? Nr konta sprawdzałem
    do kogo wyslales przelew ???
    Inteligo i PKO BP to ten sam bank

  • 3. Data: 2004-10-07 18:42:44
    Od: "Algida" <A...@g...com>

    Użytkownik > do kogo wyslales przelew ???
    > Inteligo i PKO BP to ten sam bank

    Wysłałem znajomej pieniądze, spłata za lcd, da się sprawdzic czy ten przelew
    doszedł ?? Ta osoba jest pewna, więc wykluczam przekręt z jej strony. Czy na
    infolini sprawdzą mi to ???
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-07 18:45:14
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 20:42, Algida wrote:
> [...]
    > doszedł ?? Ta osoba jest pewna, więc wykluczam przekręt z jej strony. Czy na
    Czy doszedł ? Nie. Niech Ci ta znajoma da na piśmie "bo chcesz złożyć
    reklamację", to zwykle poprawia pamięć.

    KJ

  • 5. Data: 2004-10-07 20:12:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Algida napisał(a):

    > Wysłałem znajomej pieniądze, spłata za lcd, da się sprawdzic czy ten przelew
    > doszedł ?? Ta osoba jest pewna, więc wykluczam przekręt z jej strony. Czy na
    > infolini sprawdzą mi to ???

    Mnie zastanawia jedno. Skąd ta osoba, mająca konto w PKO BP SA wie o
    tym, czy przelew dotarł, czy nie? Chodzi codziennie do banku?

  • 6. Data: 2004-10-07 20:19:15
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/7/2004 10:12 PM, Użytkownik Wojciech Nawara napisał :

    > Mnie zastanawia jedno. Skąd ta osoba, mająca konto w PKO BP SA wie o
    > tym, czy przelew dotarł, czy nie? Chodzi codziennie do banku?

    Może np. dostawać SMS ze stanem salda (dzień następny), lub wyciąg
    e-mail. To prawda że bank archaiczny, ale takie usługi posiada.

  • 7. Data: 2004-10-07 20:21:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    wizardx12 napisał(a):

    > Może np. dostawać SMS ze stanem salda (dzień następny), lub wyciąg
    > e-mail. To prawda że bank archaiczny, ale takie usługi posiada.

    Jeśli chodzi o saldo - zawsze mogło jej się coś pokiełbasić. A w mailach
    co piszą? Tylko saldo, czy pokazują operacje?

  • 8. Data: 2004-10-07 20:36:11
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2004 22:12:31 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
    napisała:

    > Mnie zastanawia jedno. Skąd ta osoba, mająca konto w PKO BP SA wie o
    > tym, czy przelew dotarł, czy nie? Chodzi codziennie do banku?

    Wystarczy, że ma "skrzynkę internetową" wtedy dostaje następnego dnia
    zestawienie transackji za każdy dzień. (O ile jakieś były)

    KJ
    PS. To był tylko przykład. OIMW to PKOBP ma też jakieś powiadamianie
    SMS-ami (i nie chodzi o inteligo)

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Keyboard error press F1 continue

  • 9. Data: 2004-10-07 20:37:47
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2004 22:21:25 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Jeśli chodzi o saldo - zawsze mogło jej się coś pokiełbasić. A w mailach
    > co piszą? Tylko saldo, czy pokazują operacje?

    O ile mnie pamięć nie myli to jakieś trzy lata temu w mailach były też
    operacje. Chyba od tego czasu nie zrobili kroku wstecz. :)

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2004-10-07 20:39:27
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/7/2004 10:21 PM, Użytkownik Wojciech Nawara napisał :

    > Jeśli chodzi o saldo - zawsze mogło jej się coś pokiełbasić. A w mailach
    > co piszą? Tylko saldo, czy pokazują operacje?

    Wszystkie szczegóły tak jak na papierowym. Przychodzi zazwyczaj rano
    następnego dnia o ile poprzedniego były jakieś transakcje.