  • 1. Data: 2004-10-07 16:10:44
    Temat: Kredyt+umowa na czas okr.
    Od: "fella" <f...@o...pl>

    hallo!

    jak w temacie.
    chce pozyczyc z banku ok 8.000 ale nie mam umowe na czas okreslony (do I
    2005). Dochod mysle ze odpowiednio duzy (4.600brt).
    Czy mam szanse wogole gdzies takie pieniadze dostac na kredyt na jakies 3
    lata?
    Provident & Co. odpadaja.
    Moj bank odmawia... :-(
    Jeszczenie zaczalem szukac dokladnie ale czuje ze raczej cienko bedzie..
    Moge ewentualnie poprosic brata o poreczenie..on ma normala umowe..
    eh

    Poradzcie co robic?
    Fella

  • 2. Data: 2004-10-08 08:25:53
    Temat: Re: Kredyt+umowa na czas okr.
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "fella" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeszczenie zaczalem szukac dokladnie ale czuje ze raczej cienko bedzie..
    > Moge ewentualnie poprosic brata o poreczenie..on ma normala umowe..

    Ostatnia rata kretytu musi byc w okresie, kiedy jeszcze bedziesz miec
    umowe... czyli do stycznia nic z tego i raczej zaden bank na to nie pojdzie.
    jesli w styczniu dostaniesz na czas nieokreslony to wtedy zalatwisz, jesli
    nie - to sorry...