  • 11. Data: 2004-10-07 20:49:44
    Temat: Re: Pytanko o przelew (inteligo -->pko.bp)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > O ile mnie pamięć nie myli to jakieś trzy lata temu w mailach były też
    > operacje. Chyba od tego czasu nie zrobili kroku wstecz. :)

    No to pozostaje pytanie czy szanowna koleżanka ma tę usługę aktywną. A
    nawet, jeśli ma, obstawiałbym raczej zgubienie maila niż zgubienie
    przelewu [nie mówię, że to niemożliwe, ale bardziej prawdopodobne jest
    odbicie z jakiegoś powodu maila].

  • 12. Data: 2004-10-07 20:49:56
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2004 22:21:25 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
    napisała:

    > Jeśli chodzi o saldo - zawsze mogło jej się coś pokiełbasić. A w mailach
    > co piszą? Tylko saldo, czy pokazują operacje?

    Przykład z już zamkniętego konta

    W przypadku gdy wyciąg jest nieczytelny, proszę przeczytać dodatkowe
    informacje na stronie www.klienci.pkobp.pl

    Wyciąg nr 27 z dnia 2003/03/13

    Nazwa oddziału: PKO BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA I O/W-WA

    .-- RACHUNEK ----------------------------------------------------
    ----------.
    | Nr nowy: 88 10201013 xxxxxxxxx | Waluta PLN |
    | Nr stary: 10201013-xxxxxxx-270-41 |--------------------|
    |-----------------------------..--------------------
    --' Rodzaj rachunku: |
    | Data zakończenia || SUPERKONTO |
    | umowy ||-------------------------------------------|
    |-----------------------------|| Posiadacz rachunku: |
    | Data rozliczenia || |
    | odsetek: 2003/04/01 || KAMIL xrrxSZ |
    | || JOŃCA x |
    | Stopa % 0.50 || UL.xxWxxxxxx xxxxxxx |
    |-----------------------------|| xxxxxx WARSZAWA |
    | Kredyt wykorzystany ||___________________________________________|
    | na dzień | W przypadku reklamacji lub pytań prosimy
    | kwota: | numerem telefonu:
    | stopa % | 525-42-50
    |- - - - - - - - - - - - - - -|
    | Kredyt do wykorzystania |.-- Saldo poprzednie -----------------------.
    | || z dnia 2003/03/12 |
    | || kwota: +2,066.88 |
    |_____________________________||____________________
    _______________________|

    .-- ZESTAW OPERACJI ----------------------------------------------------
    ---|
    | |
    |__________________________________ __ ____________________________________|
    | Data księgowania | Data operacji | | Kwota operacji | Saldo po operacji |
    | | | | | |
    | 2003/03/13 | 2003/03/12 | | -50.00 | +2,016.88 |
    |__________________|_______________| |________________|___________________|
    | Operacja: |
    | WYPLATA KARTA NUMER: ************5236 GODZ.08:33:02 |
    | PKO07738 |
    | BANKOMAT:METRO RATUSZ |
    | WARSZAWA |
    |___________________________________________________
    _______________________|

    ______________________________________|
    | Saldo |
    | +2,016.88 |
    |______________________________________|

    Zapraszamy Państwa do skorzystania z kredytu odnawialnego - bardzo atrakcyjnej formy
    kredytowania
    bieżących potrzeb. Zalety tego kredytu to wygoda, elastyczność, minimum formalności i
    ... najniższe
    oprocentowanie na rynku.
    Maksymalna kwota kredytu, jaką możemy Państwu zaoferować to 5-krotność średnich
    miesięcznych wpływów
    na rachunek. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do oddziałów.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 13. Data: 2004-10-08 18:25:00
    Od: "Algida" <A...@g...com>

    ok wyjaśniło się , gsm z pko nawaliło (nie przyszedł sms) , kasa przyszła w
    ten sam dzień w którym u mnie zaksięgowano, teraz dostało comiesięczne
    rozliczenie z poczty, widać gsm zawinił , przepraszam za zamieszanie