    From: Nicek <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie praktyczne o kredyt hipoteczny
    Date: Wed, 27 Aug 2003 21:50:55 +0200

    Lesio5 wrote:

    > Problem ze spóldzielnia jest inny.
    >
    > 1. Po zakonczeniu budowy zwykle zadaja poteznych doplat do inwestycji. A
    > 'wlasnosc' mieszkania jest ograniczona.

    Czym jest ograniczona własność mieszkania spółdzielczego?

    > 2. jest sie ubezwlasnowolnionym, pod blahym pretekstem zarzad SM moze
    > wyrzucic czlonka ze spóldzielni i zmusic go do sprzedazy mieszkania. Polecam
    > np dzisiejsza GW przeczytac.

    Wyborcza pisze kompletne bzdury.
    W tej spółdzielni mieszkam 31 lat, więc trochę znam jej działanie. Przez
    ten czas było realizowanych kilka inwestycji, w których mieszkają moi
    znajomi, także wiem jak było naprawdę. Jak czytam Wyborczą, to się
    zastanawiam czego oni się napalili przed napisaniem tego tekstu.
    Wyborcza prowadzi od dłuższego czasu nagonkę na spółdzielnie. Chyba mają
    w tym jakiś biznes.