  • Data: 2003-08-28 06:33:58
    Temat: Re: Pytanie praktyczne o kredyt hipoteczny
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3F4D0B9F.BB6FEF4D@gazeta.pl...

    > Czym jest ograniczona własność mieszkania spółdzielczego?

    Polecam

    To, co napisalem juz powyzej. Mimo posiatania tzw. prawa wlasnosci do
    mieszkania spóldzielnia toba rzadzi. Decyduje za ciebie. I moze cie wyrzucic
    z 'twojego' mieszkania jak ci sie nie podoba z wzajemnoscia zarzad i stanowi
    tak statut.
    A o spóldzielczym prawie cokolwiek wiem, pracowalem kiedys tez w
    spóldzielni.
    Jak ci sie podoba, to ,kupuj, mieszkanie w spóldzielni. Powodzenia.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    http://fun.from.hell.pl/2003-01-03/prezent-Kr-dla-Wy